    From: Mineta Ciszy <no_spam@no_priv.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak to jest?
    Date: Tue, 20 Jul 2004 01:00:10 +0200

    Witam
    Pytam teoretycznie.
    Przypuścmy że zatrzymała mnie policja, przyłapując mnie na tym jak mocno
    pobiłem kogoś. Jadę na Policję, skladam zeznania, poszkodowany to samo.
    Oni zatrzymują mnie zapewne na 48 godzin. Prokurator w tym czasie daje
    nakaz zatrzymania mnie na sanckji karnej na 3 miesiące w Areszcie
    Śledczym... czy do AŚ jadę prosto z komisariatu czy moge zabrac z domu
    ciuchy itd?
    Jak to jest?
    --
    Tofik

    Tofik to dziwka tak zwykły mawiać te, co go nie miały a bardzo chciały
    by mieć :P