  • 1. Data: 2002-05-12 08:15:58
    Temat: Jak sprzedac program - nie mam firmy
    Od: "pawel michalski" <f...@s...pl>

    Jak najkorzystniej sprzedac program, jest to tani program tani, na niewielki
    rynek. Nie mam firmy wiec, bralem pod uwage mozliwosc podpisywania z kazdym
    klientem umowy o dzielo. Czy jest jakis prostrzy sposob?

    Pozdrawiam
    ---
    Paweł Michalski
    f...@s...pl

  • 2. Data: 2002-05-12 09:57:58
    Temat: Re: Jak sprzedac program - nie mam firmy
    Od: "mops" <m...@p...of.pl>

    Chyba wystarczy umowa kupna-sprzedazy. Jest od takiej umowy 2% podatku.

    --
    Jutro moze bedzie, wczoraj juz na pewno bylo
    mamy tylko dzien dzisiejszy, zyjmy teraz, zyjmy chwila.