  • 31. Data: 2003-05-11 12:09:55
    Temat: Re: Jak sprzedać program?
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Piotr C." <p...@m...com> napisał w wiadomości
    news:b9laot$1h0$1@topaz.icpnet.pl...

    > No i autor dostaje "cynk" i ma pare dni na zakup kompilatora albo wyjazd
    za
    > urlop ;-)

    A jeżeli już nie pisze i nie sprzedaje programów? Przecież mógł całe
    środowisko programistyczne wraz z kompilatorem dawno odsprzedać? Albo
    zgubić...

  • 32. Data: 2003-05-11 12:52:03
    Od: "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl>

    Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A jeżeli już nie pisze i nie sprzedaje programów? Przecież mógł całe
    > środowisko programistyczne wraz z kompilatorem dawno odsprzedać? Albo

    No, ale taka kontrola sprawdza legalnosc wszystkiego co jest na kompie - i
    to moze byc problem, a nie brak konkretnego programu.

    pzdr
    Arkadesh

  • 33. Data: 2003-05-11 13:08:00
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Sun, 11 May 2003 12:44:22 +0200, "KrzysztoF"
    <f...@b...usun.gnet.pl> wrote:

    >Uzytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci

    >Bzdura .... jak to sobie niby wyobrazasz?
    >I teraz ida do mnie - sprawdzaja moj komputer - znajduja

    Nie trzeba od razu kompa sprawdzac.
    Panie X Y, Pan sprzedal program firmie ABC.
    Poprosimy o licencje na kompilator.

  • 34. Data: 2003-05-11 13:08:05
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Sun, 11 May 2003 14:09:55 +0200, "-=Przemek=-"
    <c...@d...alter.pl> wrote:

> [...]
    >
    >A jeżeli już nie pisze i nie sprzedaje programów? Przecież mógł całe
    >środowisko programistyczne wraz z kompilatorem dawno odsprzedać? Albo

    Sprzedac mogl. Ale w razie czego lepiej aby mogl udowodnic, ze
    srodowisko wraz z najwazniejszym, tj. licencja, sprzedal.
    No badzmy powazni, to ze kiedys to kupil jest m.in. w papierach
    sklepu komputerowego, ktory to sprzedal.

    Najlepiej bedzie, gdyby program wziela na siebie
    firma majaca licencje na kompilator, a wyplacila
    pracownikowi za ten program na umowe za dzielo.

    Kompilacja po godzinach tez nie przejdzie, bo
    licencja pozwala zarabiac tym kompilatorem konkretnej
    firmie. Licencje wielostanowiskowe edukacyjne zdecydowanie
    nie pozwalaja na zarabianie - wiec kompilacja gdzies
    w szkole tez odpada.

  • 35. Data: 2003-05-11 16:06:53
    Od: poreba <d...@p...com>

    Miernik <m...@c...pl> niebacznie popelnil
    :

    > Jak to nie. Ja wiele razy sprzedawalem ponownie kupione bulki
    > drugiemu klientowi.
    Te same?! Znaczy: zwroty były ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 36. Data: 2003-05-11 16:16:54
    Od: poreba <d...@p...com>

    Kasek <k...@f...onet.pl> niebacznie popelnil

    > Sprzedac mogl. Ale w razie czego lepiej aby mogl udowodnic, ze
    > srodowisko wraz z najwazniejszym, tj. licencja, sprzedal.
    Gorzej-jeżeli licencja nie przewidywała odsprzedaży...
    Jest tyle możliwości wybrnięcia nawet podbramkowej sytuacji,
    że aż niemożliwe jest (wielce utrudnione) żądanie odszkodowania w
    przypadku gdy mówimy o kompilatorze NIElicencjonowanym (a nie
    pirackim).

    > No badzmy powazni, to ze kiedys to kupil jest m.in. w papierach
    > sklepu komputerowego, ktory to sprzedal.
    Pewnie jest, ale czy ma obowiązek podawać gdzie kupił?
    Nie korzysta już, nic go z firmą Compila & Co nie łączy
    (nie używa produktów).

    --
    pozdro
    poreba

  • 37. Data: 2003-05-12 12:01:39
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <X...@2...7.19.11>, poreba wrote:

    > Te same?! Znaczy: zwroty by?y ;)

    Te same. Po prostu ktos z domu daje mi 2 zl zaliczki, ja ide do sklepu
    z bulkami, dokonuje zakupu bulek, wracam, sprzedaje temu komus bulki
    rozliczajac zaliczke.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 38. Data: 2003-05-12 23:40:29
    Od: poreba <d...@p...com>

    :

    > Te same. Po prostu ktos z domu daje mi 2 zl zaliczki, ja ide do
    > sklepu z bulkami, dokonuje zakupu bulek,
    Sam u siebie?

    > wracam, sprzedaje temu
    > komus bulki rozliczajac zaliczke.
    Opisujesz pośrednictwo, mnie chodziło o "prawo do używania" bułki ;)

    --
    pozdro
    poreba