  • 11. Data: 2017-01-12 13:23:46
    Temat: Re: Jak sie pozbyc pijaka z mieszkania?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-12 o 13:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > Na szczęście mamy tu miszcza Liwiusza.
    >

    > -----
    na pytanie

    Oraz ąckiego, z biura pisania podań, korepetującego się na pl.soc.prawo.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-01-12 18:13:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-01-17 o 12:14, olka pisze:
    > Mam problem z mezem, caly czas pije, nigdzie nie pracuje. Jest
    > zameldowany w mieszkaniu. Da sie jakos go pozbyc z tego mieszkania? Juz
    > nie wytrzymuje psychicznie, na leczenie nie chce isc, ciagle awantury,
    > bicie itd

    Podejdź na najbliższa jednostkę Policji i ktoś to ogarnie. W skrócie.
    Trzeba przyjąć zawiadomienie o znęcaniu się, założyć niebieską kartę,
    uprawdopodobnić zeznaniami zarzuty i zastosować środek zapobiegawczy w
    postaci zakazu zbliżania się przez męża do Ciebie. Ważne, by były dowody
    na to, o czym piszesz. Jak będzie miał zakaz zblizania, to w
    szczególności nie bedzie mógł mieszkać, bo jak się uprze, to go Policja
    zatrzyma i jest wówczas szansa na zmianę środka zapobiegawczego na
    tymczasowy areszt.

  • 13. Data: 2017-01-12 20:37:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zakaz zbliżania się do własnego mieszkania: bezcenne.
    A ile jeszcze nakłamać można - aż czasem szkoda, że człowiek nie jest kobietą, w
    nieruchomościch by drgnęło (no bo kto facetowi uwierzy, że te siniaki to od piąchy
    żony).

    -----

  • 14. Data: 2017-01-12 22:01:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-01-17 o 20:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zakaz zbliżania się do własnego mieszkania: bezcenne.

    Do ofiary.

    > A ile jeszcze nakłamać można - aż czasem szkoda, że człowiek nie jest
    > kobietą, w nieruchomościch by drgnęło (no bo kto facetowi uwierzy, że
    > te siniaki to od piąchy żony).

    Dlatego piałem o dowodach, a nie zawiadomieniu.