  • 1. Data: 2005-11-02 12:20:24
    Temat: Jak sie pozbyc lokatorow??
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    W zwiazku z roznymi pytaniami dotyczacych nieruchomosci opisze sprawa ktora
    dotyczy mnie.

    Jestem wspolwlascicielem 3 kamienic.
    W tych kamienicach mieszkaja rozni ludzie, czesc jeszcze zakwaterowana przez
    miasto.

    Jest jedna rodzinka, kilkuosobowa, ktora zajmuje 100 m. mieszkanie, czynszu
    nie placa od dluzszego czasu, i tylko pija i dewastuja lokum.

    Zostali oni podani do sadu, gdzie oczywiscie przegrali. Wiec jest prawomocny
    wyrok nakazujacy im opuszczenie mieszkania.

    Ale ze nasze wspaniale prawo broni takie mendy, i ze nie maja gdzie sie
    wyprowadzic, a miasto lokalu zastepczego nie da, bo nie ma to mieszkaja oni
    nadal i wszystko odbywa sie w zgodzie z prawem.

    Pytanie co zrobic??

    Wiem ze mozna sprobowac uderzyc do gminy/miasta z wnioskiem o to aby to
    miasto za nich placilo skoro nie maja lokalu zastepczego, czy to prawda??

    Jakie srodki mozna podjac, aby pozbyc sie pijakow, albo zeby nie trzeba bylo
    dokladac do tego interesu i zeby ktos za nich placil??

    Jacek

  • 2. Data: 2005-11-02 12:50:20
    Temat: Re: Jak sie pozbyc lokatorow??
    Od: Lech Rybienik <l...@o...pl>

    Pisałem już.
    Odciąc prąd, wodę, gaz telefon.
    Nie wiem tylko czy to legalne, ale chyba tak, pod pretekstem prac
    remontowych. A że te sie ciagną przez rok....
    Lech

  • 3. Data: 2005-11-02 12:57:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Lech Rybienik napisał(a):
    > Pisałem już.
    > Odciąc prąd, wodę, gaz telefon.
    > Nie wiem tylko czy to legalne, ale chyba tak, pod pretekstem prac
    > remontowych. A że te sie ciagną przez rok....

    Nie tak prosto odciac wode, gaz i prad. Telefon jest zbedny (ja np zyje
    juz jakies kilka lat bez stacjonarnego).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-11-02 13:38:11
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Lech Rybienik" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pisałem już.
    > Odciąc prąd, wodę, gaz telefon.
    > Nie wiem tylko czy to legalne, ale chyba tak, pod pretekstem prac
    > remontowych. A że te sie ciagną przez rok....

    A jak sobie wyobrazasz odciecie pradu, wody itp itd skoro tam mieszkaja tez
    inni ludzie ktorzy placa??

    Jacek

  • 5. Data: 2005-11-02 14:45:45
    Od: Lech Rybienik <l...@o...pl>

    > A jak sobie wyobrazasz odciecie pradu, wody itp itd skoro tam mieszkaja tez
    > inni ludzie ktorzy placa??
    remont

  • 6. Data: 2005-11-02 15:49:31
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    > remont

    Mowisz ze masz wyrok eksmisyjny dla tych ludzi.
    A co z egzekucja komornicza?
    Stawiles sie juz z prawomocnym wyrokiem u komornika?

    Ja tez mam podobna sytuacje i ide do komornika by tych ludzi wyrzucil, co w
    praktyce oznacza przekwaterowanie do lokalu 5m2/os wskazanego przez gmine.

    Zastanawiam sie nad odszkodowaniem od Skarbu Panstwa, za to ze swoja decyzja
    wpakowala mi osoby niechciane, wiec niech odpowiada, decyzja panstwa nadal
    obowiazuje skoro mieszkaja.

  • 7. Data: 2005-11-03 09:04:46
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Adam Puzio" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Mowisz ze masz wyrok eksmisyjny dla tych ludzi.
    > A co z egzekucja komornicza?
    > Stawiles sie juz z prawomocnym wyrokiem u komornika?

    Tak jest wyrok eksmisyjny. Ale lokalow zastepczych nie ma, oni sa 250
    miejscu w kolejce oczekujacych

    > Ja tez mam podobna sytuacje i ide do komornika by tych ludzi wyrzucil, co
    > praktyce oznacza przekwaterowanie do lokalu 5m2/os wskazanego przez gmine.

    Ale byles u komornika czy dopiero bedziesz szedl??

    > Zastanawiam sie nad odszkodowaniem od Skarbu Panstwa, za to ze swoja
    > decyzja
    > wpakowala mi osoby niechciane, wiec niech odpowiada, decyzja panstwa nadal
    > obowiazuje skoro mieszkaja.

    Wiem ze jesli gmina nie chce przyznac lokalu zastepczego, to do gminy mozna
    wystapic z rozsczeniem aby to gmina placila za tych ludzi - wtedy to ponoc
    szybciutko znajduje sie lokal socjalny

    Jacek

  • 8. Data: 2005-11-03 10:50:12
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Jak nie sie nie wyprowadzaja to tylko komornik ma prawo ich wyrzucic z
    policja jesli sie stawiaja.
    Zobacz z ktorego rewiru jestes i idz do odpowiedzniego komornika.

    To komornika jest sprawa jak i gdzie ich wyrzuci.
    Przepisy kaza mu by bylo to 5m2 ktore ma obowiazek dostarczyc gmina.

    DO KOMORNIKA sie zgloś z wyrokiem przymusowo.

    Jezeli sad zasadzil obowiazek zapewnienia lokalu zastepczego od gminy a
    gmina sie bedzie uchylac to mozna sie domagac odszkodowania w postepowaniu
    przed sadem.

  • 9. Data: 2005-11-03 16:31:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Nie wiem tylko czy to legalne, ale chyba tak, pod pretekstem prac
    > remontowych. A że te sie ciagną przez rok....

    ja bym jeszcze zmniejszyl ten lokal o jakies 80 metrow
    (tzn, scianke postawil) i dorobil dwrzi.

    P.

  • 10. Data: 2005-11-04 03:42:50
    Od: "waros" <w...@w...pl>

    > ja bym jeszcze zmniejszyl ten lokal o jakies 80 metrow
    > (tzn, scianke postawil) i dorobil dwrzi.

    a ja rozważam mozliwość domeldowania miłej wielodzietnej
    cygańskiej rodziny albo jeszcze lepiej tureckiej.
    (tylko tutaj trzeba brac pod uwagę że turcy lubią palić ognisko na środku
    pokoju
    i często paliwem jest wyposażenie lokalu, to takie info od znajomego
    hausmeister)
    ewentualnie zawsze można otworzyć oddział schroniska dla chorych na hiv
    lub zaawansowanych alkoholików.
    myślę że takie dodatkowe 10 - 20 osób by bardzo korzystnie wpłynęło
    na zmianę planów dotychczasowych lokatorów.
    jakby to mądrze rozegrać to na 100% będzie legalnie
    i nikt ich już nie będzie wyrzucał sami sobie pójdą......
    :))))
    Waldi