  • From: "castrol" <j...@w...blumen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak sie pozbyc lokatorow??
    Date: Wed, 2 Nov 2005 13:20:24 +0100

    W zwiazku z roznymi pytaniami dotyczacych nieruchomosci opisze sprawa ktora
    dotyczy mnie.

    Jestem wspolwlascicielem 3 kamienic.
    W tych kamienicach mieszkaja rozni ludzie, czesc jeszcze zakwaterowana przez
    miasto.

    Jest jedna rodzinka, kilkuosobowa, ktora zajmuje 100 m. mieszkanie, czynszu
    nie placa od dluzszego czasu, i tylko pija i dewastuja lokum.

    Zostali oni podani do sadu, gdzie oczywiscie przegrali. Wiec jest prawomocny
    wyrok nakazujacy im opuszczenie mieszkania.

    Ale ze nasze wspaniale prawo broni takie mendy, i ze nie maja gdzie sie
    wyprowadzic, a miasto lokalu zastepczego nie da, bo nie ma to mieszkaja oni
    nadal i wszystko odbywa sie w zgodzie z prawem.

    Pytanie co zrobic??

    Wiem ze mozna sprobowac uderzyc do gminy/miasta z wnioskiem o to aby to
    miasto za nich placilo skoro nie maja lokalu zastepczego, czy to prawda??

    Jakie srodki mozna podjac, aby pozbyc sie pijakow, albo zeby nie trzeba bylo
    dokladac do tego interesu i zeby ktos za nich placil??

    Jacek