  • 1. Data: 2005-11-02 11:35:01
    Temat: przekazanie komputerów fundacji
    Od: Thomashek <tomek@{BEZSPAMU}afee.info>

    witam
    znalazłem firmę, która ma sporo komputerów, z których już nie korzysta.
    kilkuletni sprzet, ktory stoi i sie kurzy. Powiedziano mi, ze mogliby
    przekazac ten sprzet mojej fundacji (Akademicka Fundacja Edukacji
    Ekologicznej) ale musze opracowac sposob przekazania tak, zeby nie
    musieli sie narobic.
    chodzi o to, ze ostatnio pojawily sie przepisy ( ? ), ze wycofywany
    sprzet ma byc utylizowany.
    czy ktos moze orientuje sie w jaki sposób ta firma może przekazać
    komputery fundacji ?
    Po prostu robimy darowiznę i oni mogą sobie ten sprzęt wykreślić ze
    stanu posiadania ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-02 11:44:24
    Temat: Re: przekazanie komputerów fundacji
    Od: "Agent0700" <k...@w...pl>

    > czy ktos moze orientuje sie w jaki sposób

    Kup to od nich za grosz jakiś :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2005-11-02 14:18:02
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    Użytkownik "Agent0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kup to od nich za grosz jakiś :-)

    wtedy sie skarbowka przyczepi

  • 4. Data: 2005-11-02 14:19:00
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "flashi" wystukał taki tekst:
    > Użytkownik "Agent0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wtedy sie skarbowka przyczepi
    kup od nich na fakturę za 2000 pln, a oni robia darowiznę w gotówce 2000 pln
    oczywiście VATy trzeba bedzie uwzględnic jakieś ;-)
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]