    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak się pozbyć Telepizzy?
    Date: 29 Sep 2004 16:14:44 +0200

    Witam.
    Pytanie jak w temacie. Od kilku lat do budynku mojej spółdzielni przedostają
    się akwizytorzy Telepizzy. Robią to na różne sposoby &#8211; najczęściej dzwonią
    domofonem i udają listonosza, czasami włażą na chama za jakimś zamyślonym
    lokatorem, były również przypadki wejścia siłowego. Przez ostatnie 5 lat ci
    gówniarze zniszczyli nam ze 20 wkładek do zamków. Interwencje w samej
    Telepizzie nic nie dają &#8211; jakaś blondynka każe jeszcze pisać podania do firmy,
    żeby przestali łaskawie zaśmiecać cudzą własność. Ci gówniarze po przedostaniu
    się na klatki schodowe wieszają reklamę tego paskudztwa bezpośrednio na
    klamkach drzwi do mieszkań. Spółdzielnia próbowała nagłośnić przypadek &#8211; kilka
    lat temu Gazeta Wyborcza zamieściła list do Telepizzy, żeby przestali śmiecić &#8211;

    bez efektu. Ci akwizytorzy mieszkają w pobliżu, śmiecą zawsze we wtorki. Ze dwa
    lata temu, podczas wejścia siłowego została wezwana Straż Miejska &#8211; odmówiła
    jednak spisania protokółu, bo akwizytorzy nie mieli akurat ze sobą żadnych
    dokumentów. Czy istnieje jakiś zgodny z prawem sposób, żeby wyplenić to
    paskudztwo? Nie muszę dodawać, że oni kradną również wszelkie wywieszki typu
    >akwizytorom dziękujemy<. Spółdzielnia jest mała (tylko jedna kamienica, stare
    budownictwo, brama i poszczególne klatki schodowe są zabezpieczone domofonem).
    Na podstawie jakich przepisów można zmusić Telepizzę, żeby się odczepiła?
    Nadmieniam, że wszystkich innych roznosicieli Spółdzielnia pozbyła się w miarę
    bezproblemowo, ale te bydlaki z Telepizzy są wyjątkowo uparte. Będę wdzięczny
    za poradę.

    Czapla