  • 21. Data: 2004-10-07 11:45:57
    Temat: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Maciu <j...@w...pl> w poscie
    news:ck39eg$m9n$1@zeus.man.szczecin.pl napisal, co nastepuje:

    > wy chyba jednak jestescie tepi i nie rozumiecie co sie do was mowi
    > tlumacze wam jak krowie na rowie, ze auto zostalo podpicowane na czas
    > sprzedazy.

    Alez my wszyscy rozumiemy drogi Maciusiu. Zdajemy sobie tez sprawe z tego,
    ze podpisales fakture na 7.000 i dlatego, jesli bedziesz chcial zalatwic
    sprawe PRAWNIE tyle wlasnie - ani grosza mniej czy wiecej - masz szanse
    odzyskac.
    Swoim podpisem poswiadczyles, iz dales sprzedawcy SIEDEM TYSIECY ZLOTYCH a
    on Ci dal samochod. Zadnemu sadowi nie udowodnisz, ze bylo inaczej.
    A moze miales ukryta kamere ?

    Byc moze sprawe da sie zalatwic BEZPRAWNIE - wynajmujac ruskich, korzystajac
    ze znajomosci w mafii - no ale to juz nie ta grupa.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 22. Data: 2004-10-07 12:01:28
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

> [...]
    korzystajac
    > ze znajomosci w mafii - no ale to juz nie ta grupa.

    i o to chodzi!
    wiem ze podpisalem i to mnie boli, ale o kwocie faktury dowiedzialem sie
    dopiero jak auto przyjechalo. wiec jakbym nie podpisal to zaliczke bym
    stracil, a nie bylo to malo, w kazdym razie mi sie nie przelewa. Ukrytej
    kamery nie mialem, ale juz nad tym pracuje i zamierzam zakupic kolejne od
    nich auto. Mam co prawda swiadkow i to 3, ale nie wiem czy to cos da. w
    kazdym razie zostalem nabrany jak gowniarz i to mnie wkurwia, bo nie od dzis
    kupuje auta. Tyle ze jak kupowalem za granica i bralem maly rachunek to
    wiedzialem po co mi to bylo, a tutaj? zaplacilem 30tyś i na tyle chcialem
    fakture.
    badz co badz, nie chodzi juz o to co im zrobic, bo sposob i tak jakis
    znajde, jest ich miliony, ale chodzi o to zeby nikt inny sie nie dal nabrac,
    bo chlopaczki zdaje sie ze sprzedaja auta jak cieple buleczki.
    ale zaden z was nie zapytal co i jak, wiec koniec tematu
    Cu

  • 23. Data: 2004-10-07 12:19:29
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    news:ck3b6v$mp4$1@zeus.man.szczecin.pl napisal, co nastepuje:

    > przelewa. Ukrytej kamery nie mialem, ale juz nad tym pracuje i
    > zamierzam zakupic kolejne od nich auto.

    Madry Polak po szkodzie.
    Nie sadze, zeby dali sie na to zrobic, chyba, ze kogos im podstawisz.

    > gowniarz i to mnie wkurwia,

    To wlasnie moi przedpiscy Ci wyraznie mowili, a Ty sie obrazales.

    >bo nie od dzis kupuje auta.

    Czlowiek uczy sie na bledach - jest to kosztowna, ale niezwykle skuteczna
    metoda nauki.

    > znajde, jest ich miliony, ale chodzi o to zeby nikt inny sie nie dal
    > nabrac

    Ci, ktorzy sie dadza nabrac i tak sie nabiora. Ci sprytniejsi od Ciebie nie
    dadza sie zrobic bez Twojej nauki. Jak swiad swiatem zawsze beda i lisy i
    owieczki i Ty tego nie zmienisz.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2004-10-07 12:33:45
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    > Madry Polak po szkodzie.
    > Nie sadze, zeby dali sie na to zrobic, chyba, ze kogos im podstawisz.

    dokladnie, zamierzam kogos podstawic..

    > To wlasnie moi przedpiscy Ci wyraznie mowili, a Ty sie obrazales.

    no bo nie potrzebowalem dowiedziec sie czegos co wiedzialem, chcialem sie
    dowiedziec czy prawo stoi po mojej stronie

    tak czy siak, czlowiek glupim sie rodzi i glupim umiera. a tym co uwazaja ze
    nigdy nie dadza sie zrobic w ... jeszcze wspomna moj post. Ludzie dzisiaj
    tak kombinuja ze tylko za glowe sie lapac. uwierzcie mi ze obejrzalem to
    auto tak jak tylko dalo sie, nawet polozylem sie pod nim. i co z tego?
    podloga nie ruszona, a auto mialo pod blotnikiem skoszone inne blachy. wiec
    nie bylo mozliwosci obejrzec tego. ale cooz. oby tylko ostatni raz.

  • 25. Data: 2004-10-07 13:07:18
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    news:ck3d3i$nh2$1@zeus.man.szczecin.pl napisal, co nastepuje:

    > dokladnie, zamierzam kogos podstawic..

    No co, mozesz tez sprobowac uderzyc wysoko (POLSAT, TVN) - ale musisz
    uwazac. Jesli to jest jakas mafia, to moga miec i tam wtyki.
    A nawet jesli nie maja, to mozesz i tak miec spore kolopoty... - ale do
    odwaznych swiat nalezy. Najwyzej polegniesz na polu chwaly :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 26. Data: 2004-10-07 13:13:05
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>

    > a z faktura to moze co mialem zrobic? nie podpisac? a oni by ladnie autko
    > odwiezli z powrotem a ja bym byl w plecy zaliczke na kilka tysiecy
    zlotych?

    Podpisać fakturę, dać kwotę widniejącą na fakturze (potrącając
    wcześniejszą zaliczkę) i wtedy to oni by mieli problem. A Ty byś się teraz
    śmiał.

  • 27. Data: 2004-10-07 13:19:27
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Marcin Wasilewski <r...@o...pl> w poscie
    news:ck3fdl$nnf$1@news.onet.pl napisal, co nastepuje:

    A Ty byś się
    > teraz śmiał.

    O ile w tym smiechu nie przeszkadzalby mu intensywny bol szczeki...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 28. Data: 2004-10-07 21:39:41
    Od: "auto.ok" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Maciu" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bo chlopaczki zdaje sie ze sprzedaja auta jak cieple buleczki.
    > ale zaden z was nie zapytal co i jak, wiec koniec tematu

    Z Twoich wypowiedzi wynika, ze prowadzisz dzialalnosc gospodarcza i miej
    nadzieje, ze nikt, komu sprzedales auto nie mysli tak o Tobie, bo sam dal
    sie nabrac.
    Co do utraty zaliczki, mogles:
    1) podpisac i wyplacic roznice (o ile zaliczka byla mniejsza niz 7000),
    2) wziac pokwitowanie na cala kwote.
    Pzdr

  • 29. Data: 2004-10-07 22:16:02
    Od: "P." <n...@n...pl>

    > Zakupilem samochod, u najwiekszych zlodzieji i kretaczy czyli
    > poznaniakow.

    no fakt, tylko prawdziwy kretyn mógł dać się tak zrobić w bambusa -
    wieśniacki palant, pewnie jesteś z Pcimia Dolnego jełopie :)

  • 30. Data: 2004-10-08 00:26:26
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-07 10:43, Użytkownik Maciu napisał:

    > synku zostaw dla siebie swoje przemyslenia.
    > kupuje auta uszkodzone od kilkunastu lat, ale pierwszy raz w polsce
    > auto bylo tak posklejane ze nie bylo mozliwosci go nawet dokladnie obejrzec.
    > musialbym porozbierac tapicerke zeby dojrzec ze bylo rozwalone
    > ty zapewne kupujac samochod latasz ze srubokretem?
    > rotfl to mam z ciebie

    Kupujesz auto od kilkunastu lat i nie wiesz, ze sie _zawsze_ rozkreca
    tapicerke i podnosi dywaniki i wszystko sie odkrywa by zobaczyc
    _jak_najwiecej_ ?!?! No to ladny z CIebie SPECJALISTA !!!!
    BBUAHAHAHH..... Poprostu MEGA LOL !!!!!!!!!!!
    Poza tym, gdybys faktycznie kupowal auta kilkanascie lat, to wiedzialbys
    z doswiadczenia, jakie sie wali przekrety. Z ta umowa, to Cie zalatwili
    jak ostatniego frajera !!!!!!! LOL !!!!!!!!!!

    --
    Pozdrawiam, Filip
    Przy odpowiadaniu na maila, usun "1937"