  • 1. Data: 2007-01-04 17:32:42
    Temat: zabiłem człowieka :/
    Od: Alexander Sharon <a...@s...ca>

    Wczoraj wieczorem po pijaku rozjechałem rowerzyste,oczywiscie uciekłem z
    miejsca wypadku.Teraz nie wiem co robic,przyznac się czy zwalic wine na
    kogos innego.

  • 2. Data: 2007-01-04 17:38:01
    Temat: Re: zabiłem człowieka :/
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    brawo, a skad wiesz że był pijany?

  • 3. Data: 2007-01-04 17:38:33
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "Alexander Sharon" <a...@s...ca> wrote in message
    > Wczoraj wieczorem po pijaku rozjechałem rowerzyste,oczywiscie uciekłem z
    > miejsca wypadku.Teraz nie wiem co robic,przyznac się czy zwalic wine na
    > kogos innego.
    Najlepiej to idź kaca polecz, bo może masz jakieś omamy

  • 4. Data: 2007-01-04 18:01:24
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Wczoraj wieczorem po pijaku rozjechałem rowerzyste,oczywiscie uciekłem z
    > miejsca wypadku.Teraz nie wiem co robic,przyznac się czy zwalic wine na
    > kogos innego.

    na Twoja przypadlosc nie znaleziono jeszcze lekarstwa,
    ale podobno lobotomia skutkuje

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2007-01-04 18:04:17
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    a sorki źle doczytałem nie mniej jednak brawo za idiotyzm

  • 6. Data: 2007-01-04 18:05:52
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Rowerzysta nie był.....
    JaC

    > brawo, a skad wiesz że był pijany?

    It has removed 2874 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 7. Data: 2007-01-05 07:25:20
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 04 Jan 2007 18:32:42 +0100, Alexander Sharon napisał(a):

    > Wczoraj wieczorem po pijaku rozjechałem rowerzyste,oczywiscie uciekłem z
    > miejsca wypadku.Teraz nie wiem co robic,przyznac się czy zwalic wine na
    > kogos innego.

    Ekhem, odnoszę wrażenie (po lekturze nagłówków wiadomości takoż), że to
    jest podrabiany Sharon...

    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 8. Data: 2007-01-05 07:39:58
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Adi* na tej grupie:

    > a sorki źle doczytałem nie mniej jednak brawo za idiotyzm

    Daj se pokój, to troll.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl