    From: "Funkcyjny" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak przeprowadzić egzekucję?
    Date: 4 Jan 2007 19:11:33 +0100

    Spółka z o.o. znajduje się w Warszawie. Jest właścicielem sklepu
    znajdującego się pod innym adresem. Mam tytuł egzekucyjny i chciałbym, aby
    komornik zajął pieniądze znajdujące się w kasie tego sklepu.

    Mam w związku z tym pytania:
    1. Czy mam się udać do komornika właściwego dla siedziby spółki, czy dla
    adresu tego sklepu (zakładając, że jest to to samo miasto, ale może różne
    rewiry?)

    2. Jak sformuować wniosek egzekucyjny? Proszę o egzekucję z pieniędzy
    (gotówki) znajdującej się w kasie tu-i-tu? To jest egzekucja z ruchomości, czy
    inny rodzaj?

    F.