  • 11. Data: 2003-09-17 17:38:12
    Temat: Re: Jak pozbyc sie najemcy? nie chce opuscic lokalu
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0309171918100.-450365@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...

    > Albo chcesz powiedzieć, że przy wszystkich umowach można
    > "rzeczy związane z umową" (po ustaniu umowy) "wystawić
    > za drzwi" ?

    Dokładnie tak.
    Jaki przepis robi ze mnie bezpłatnego stróża czyjegoś majatku ??
    "Za rzeczy pozostawione w szatni lokal nie odpowiada" ;))

    Pozdr
    Leszek

  • 12. Data: 2003-09-18 08:58:29
    Od: "ds" <1...@f...onet.pl>

    A jak spakuje mu wszystko w worki Wezmę sobie na świadka jakąś firmę
    ochroniarska Spisze wszystko i zamknę w magazynie swoim to co mi grozi
    zdesperowany
    Darek S

  • 13. Data: 2003-09-18 10:34:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Sep 2003, ds wrote:

    >+ A jak spakuje mu wszystko w worki Wezmę sobie na świadka jakąś firmę
    >+ ochroniarska Spisze wszystko i zamknę w magazynie swoim to co mi grozi

    IMHO bym profilaktycznie kopię listy zaniósł na Policję,
    z informacją że "nie chce wziąć swoich rzeczy".
    Można spytać czy chcą wziąć do depozytu ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2003-09-18 17:19:47
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    Leszek wrote:
    > Użytkownik "mec.Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie rozumiesz że on zajmuje lokal nielegalnie, bez umowy najmu?

    Czyzby ? Przeciez ds napisal ze umowa byla . A ze sie nie stosuje
    do jej postanowien ( nie wydaje/opuszcza w terminie przedmiotu najmu)
    to jest tylko niesolidnym dluznikiem , od ktorego
    mozna dochodzic odszkodowania itd

    > Czym się to różni od wstawienia do Twojego mieszkania mojego roweru???

    Ty naruszasz prawo wlasnosci i wlasciciel ma prawo jej bronic ( wywalic twoj
    rower na zewnatrz ).Ty nie masz zadnego prawa aby ten rower tam wstawic.
    Pozdrawiam.
    P.s.
    To tylko moja koncepcja . Jak sie myle to niech ktos mnie poprawi :)

  • 15. Data: 2003-09-18 17:20:39
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    onsok wrote:

> [...]
    > do jej postanowien ( nie wydaje/opuszcza w terminie przedmiotu najmu)
    > to jest tylko niesolidnym dluznikiem , od ktorego

    Oraz zadac eksmisji

  • 16. Data: 2003-09-18 17:47:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "onsok" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czyzby ? Przeciez ds napisal ze umowa byla .

    Była! Czyli jej już nie ma.Lokal zajmuje nielegalnie.

    >A ze sie nie stosuje do jej postanowien ( nie wydaje/opuszcza w terminie
    przedmiotu najmu)

    Nie ma do czego się stosować.Umowa wygasła.

    > Ty naruszasz prawo wlasnosci i wlasciciel ma prawo jej bronic ( wywalic
    twoj
    > rower na zewnatrz ).Ty nie masz zadnego prawa aby ten rower tam wstawic.

    Zakładam że w czasie deszczu zawarłem umowę ustną z właścicielem mieszkania
    i na jej podstawie wprowadziłem rower do jego mieszkania.Mam swiadków;))
    I co teraz? Do końca życia musi mój rower pilnować?

    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2003-09-19 08:35:17
    Od: "ds" <1...@f...onet.pl>

    W nocy wywaliłem faceta tak jak pisałem do magazynu
    dzisiaj rano już przyszedł z radcą prawnym
    ale mnie nie było
    Teraz czekam na jego ruchy pisemne
    Darek s

  • 18. Data: 2003-09-19 09:12:07
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    ds wrote:
    > W nocy wywaliłem faceta tak jak pisałem do magazynu
    > dzisiaj rano już przyszedł z radcą prawnym
    > ale mnie nie było
    > Teraz czekam na jego ruchy pisemne
    > Darek s

    Daj znac jak to sie skonczylo.
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2003-09-19 09:23:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > W nocy wywaliłem faceta tak jak pisałem do magazynu
    > dzisiaj rano już przyszedł z radcą prawnym
    > ale mnie nie było
    > Teraz czekam na jego ruchy pisemne

    Nie zapomnij wyznaczyć mu jakiegoś "składowego".
    Tak z 300 zł za dobę ;) To powinno przyśpieszyć mu ruchy.

    Pozdr
    Leszek