    From: "ds" <1...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak pozbyc sie najemcy? nie chce opuscic lokalu
    Date: Wed, 17 Sep 2003 12:50:56 +0200

    Mam problem Miałem umowę podpisaną z na dzierżawę lokalu na czas określony
    do 30 maja 2003 r.
    Umowy z dotychczasowymnajemcą nie przedłużyłem i wys łałem mu już kilka pism
    z prośbą o opuszczenie mojego bezprawnie zajmowanego lokalu. A on ma to w
    nosie i nadal handluje odprowadza mi na konto kwotę dzierżawy tak jak w
    umowie tej która wygasła a ja mu odsyłam kasę z powrotem.
    Od 15 czerwca ja podpisałem nową umowę z innym najemca który teraz ma do
    mnie pretensje ze ja nie udostępniam mu lokalu przez co ponosi straty
    Zależy mi na czasie co mam robić Czy tylko procedury sądowe To duże miasto
    wiec w sądzie mówią mi ze to minimum 6 miesięcy potrwa
    Darek S
    LUBLIN