  • 1. Data: 2019-05-26 09:44:29
    Temat: Jak polski sad robi na sucho obywatela wygrywajacego sprawe
    Od: ń <...@...n>

    Chyba przyłączę się do partii Shreka ;-)
    Najlepszym sposobem nauki jest pie....nięcie w system własnym nosem.
    Wygrałem sprawę i nie dostałem zwrotu kosztów.
    A to było tak:
    Przegrałem przez I instancją, sad tamże zasądził koszty na rzecz przeciwnika
    (zastępstwa).
    Wniosłem apelację i wygrałem w tej II instancji, w wyroku zaledwie trzyosobowemu
    składowi apelacyjnego (po co oni robią ten tłok na
    sali?) "się zapomniało" prawidłowo policzyć moje koszty poniesione przed I instancją
    (opłaty i wydatki, w tym poniesione na
    zażalenie podczas procesu przed I instancją) lub słupków z dodawania nie odrobili
    (pewnie powinni w pięcioosobowym jakiegoś
    matematyka przywlec).
    No to w ciągu 7 dni wniosłem zażalenie na rozstrzygnięcia o kosztach sądowych,
    które... zostało ODRZUCONE (nie oddalone, lecz
    odrzucone) jako niedopuszczalne, ponieważ (w skrócie) "sąd II instancji nie może
    orzekać o kosztach zasądzonych przed sądem I
    instancji".
    No qrwa perpetuum mobile wymyślili, za brak czytania akt przez kastę ma płacić na
    sucho obywatel.
    I jak się okazuje, jest to powszechne:
    www.codozasady.pl/nienalezne-koszty-postepowania-cyw
    ilnego/

  • 2. Data: 2019-05-26 11:24:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.05.2019 o 09:44, ń pisze:
> [...]
    > o kosztach zasądzonych przed sądem I instancji".
    > No qrwa perpetuum mobile wymyślili, za brak czytania akt przez kastę ma

    oj tam załóż sprawę cywilną drugiej stronie o zwrot kosztów:)))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 3. Data: 2019-05-26 12:56:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.05.2019 o 09:44, ń pisze:
    > Chyba przyłączę się do partii Shreka ;-)

    Chyba nie.

    Po pierwsze Shrek nie ma partii,

    Po drugie gdyby miał, to musiałby na łeb upaść, żeby cię do niej przyjąć.

    Chyba że chodzi ci o pewną partię, której przewodniczący ma taką samą
    ksywkę jak ja (zbierzność przypadkowa - ja miałem wcześniej). Ale też
    nie wróżę ci sukcesów.

    Co do mojej sprawy - to raczej nie jest kwestia sądu, a tęgich chujów,
    również z pewnej partii (w zawiązku z wyborami nie mogę podać nazwy),
    prowadzących politykę prorodzinną (wygaśić matkę na urlopię,
    zainstalować kogoś z rodziny)

    O dalszych poczynaniach osoby podpisanej pod projektem ustawy, będącej
    jednocześnie mordą polityki prorodzinnej nie mogę również dzisiaj pisać.

    Shrek

  • 4. Data: 2019-05-26 13:28:25
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    >
    > O dalszych poczynaniach osoby podpisanej pod projektem ustawy, będącej
    > jednocześnie mordą polityki prorodzinnej nie mogę również dzisiaj

    No dziś chyba możesz byle *po 21:00* [po zamknięciu lokali wyborczych] :-)

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2019-05-26 13:58:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.05.2019 o 13:28, A. Filip pisze:

    > No dziś chyba możesz byle *po 21:00* [po zamknięciu lokali wyborczych] :-)

    Zaczekam do czwartku - niewykluczone, że sąd stanie na wysokości
    zadania. Tak czy inaczej dam znać.

    W sumie czy stwierdzenie, że jakaś osoba była autorem ustawy to
    naruszenie ciszy?

    Shrek

  • 6. Data: 2019-05-26 14:14:49
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
    > W dniu 26.05.2019 o 13:28, A. Filip pisze:
    [...]
> [...]
    > zadania. Tak czy inaczej dam znać.
    >
    > W sumie czy stwierdzenie, że jakaś osoba była autorem ustawy to

    A ty nie wyrażałeś przy okazji "wdzięczności inaczej" dla aktywnego
    polityka konkretnej opcji/partii biorącej udział w wyborach?

    IMHO to jest raczej+ naruszenie ciszy wyborczej ale wyroku skazującego
    nie byłbym pewny w razie rozprawy. Coś większego niż "niemal tylko
    formalny" wyrok skazujący by mnie zdziwiło.

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2019-05-26 14:33:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.05.2019 o 14:14, A. Filip pisze:

    > A ty nie wyrażałeś przy okazji "wdzięczności inaczej" dla aktywnego
    > polityka konkretnej opcji/partii biorącej udział w wyborach?

    A to jest obowiązek lubienia polityków?

    Shrek

  • 8. Data: 2019-05-26 14:36:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.05.2019 o 14:33, Shrek pisze:

    > A to jest obowiązek lubienia polityków?

    e tam politycy dają się lubić:)))))))))

    https://www.youtube.com/watch?v=Q8tWkfyfmig

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 9. Data: 2019-06-01 02:14:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 May 2019 11:24:24 +0200, u2 napisał(a):
    ilnego/

    > oj tam załóż sprawę cywilną drugiej stronie o zwrot kosztów:)))))))))))))

    Pomysl moze i dobry ... ale da to cos ?
    Czy sie okaze, ze "koszty zostal orzeczone prawomocnym wyrokiem
    sadowym i sa niepodwazalne" ?

    J.