  • 1. Data: 2002-04-02 09:42:07
    Temat: Jak oznaczyc remont na głównej ulicyc w mieście
    Od: "wojtus" <w...@s...pl>

    W jak sposób w nocy ma być oznaczona naprawiona powierzchnia
    studzienki na oświetlonej drodze w mieście. Czy wystarczy postawienie
    drewnianego kozła zabierającego 3/4 pasa ruchu , który odgrodził stdueinkę
    .Czy nie powinny być znaki roboty drogowe oraz świałta pulsujące
    ostrzegające.
    Mój problem polega na tym, ze nie zauważyłem kozła i rozbiłem przód
    samochodu.
    Jakie są szanse zwortu za naprawę samochodu przez firmę remontującą
    studzienkę.