  • 1. Data: 2002-04-02 07:54:41
    Temat: wynajem mieszkania
    Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net>

    Witam,
    Mam wyremontowane mieszkanie, umeblowane, ktore chcialabym wynajac na
    poczatku na pol roku, a pozniej moze przedluzyc te umowe na dluzej. Jak
    najkorzystniej to zrobic, w sensie jaka umowe zawrzec zebym pozniej nie
    miala problemow z odzyskaniem zaliczki i ewentualna wyprowadzka najemcow.
    czy powinnam w umowie wyszczegolnic przedmiaty, ktore sa w mieszkaniu -
    dodam, ze w wiekszosci sa nowe.
    Prosze o porade.

    magda

    --
    "she's all I've ever needed.."

  • 2. Data: 2002-04-02 07:59:51
    Temat: Re: wynajem mieszkania
    Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości
    > miala problemow z odzyskaniem zaliczki i ewentualna wyprowadzka najemcow.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    bzdura mi sie wkradla
    przepraszam

    magda
    --
    "she's all I've ever needed..

  • 3. Data: 2002-04-03 13:01:21
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> wrote in message
> [...]
    > poczatku na pol roku, a pozniej moze przedluzyc te umowe na dluzej. Jak
    > najkorzystniej to zrobic, w sensie jaka umowe zawrzec zebym pozniej nie

    Ja znam tylko jeden sposob - ale nierealny.
    kaucja w wysokosci wartosci lokalu i czynsz za caly okres z gory.

    Poza tym wszystko w rekach opacznosci.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-04-11 19:50:54
    Od: "666" <p...@p...com>

    Podjąć działalność gospodarczą pod tytułem usługi hotelowe.
    Dobre to, bo masz prawo zająć rzeczy, jak Ci nie zapłacą ;-))
    I podopno podpada pod ryczałt - jak się dowiesz więcej, to daj znać :-)
    Dżek

  • 5. Data: 2002-04-12 12:56:15
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Thu, 11 Apr 2002, 666 wrote:

    > Podjąć działalność gospodarczą pod tytułem usługi hotelowe.
    > Dobre to, bo masz prawo zająć rzeczy, jak Ci nie zapłacą ;-))

    Nie zająć, tylko ustanowić zastaw ustawowy - przedmiot zastawu nie
    przestaje być własnością zastawiającego.

    PS. Odpowiadaj za cytatem.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 6. Data: 2002-04-13 17:21:16
    Od: "666" <p...@p...com>

    Bądź tolerancyjny...
    Dżek

  • 7. Data: 2002-04-14 11:09:12
    Od: "erheims" <e...@p...onet.pl>

    Ja właśnie tak zrobiłem...
    Co prawda nie mam początku postów, ale:

    Zgłosiłem działalność gosp - hotelarstwo, mała gastronomia, pensjonat.

    Dom został więc wynajęty na pokoje i pomieszczenia - teoretycznie korytarze
    zostają w moim władaniu -
    A ze działka i dom są wpisane do rejestru zabytków (w zw z tym płaciłbym
    straszny podatek) to mają jedynie prawo przechodu.

    Dodajmy jeszcze, że dla płącenia mniejszego podatku dom został oddany w
    bezpłaten użyczenie to to nie właściciel wynajmuje - przez co dochodowy jest
    podzielony.

    Jełśi jestes rolnikiem to jeszcze masz lepiej

    pozdro