  • 1. Data: 2005-01-11 08:46:02
    Temat: Jak odzyskac pieniadze? Prosba o pomoc.
    Od: "obserwator" <r...@m...pl>

    Witam.

    Moja mama nie moze odzyskac pewnej kwoty za prace (ok. 600zl) od swojego
    pracodawcy. Sprawa jest w takim stopniu zaawansowania, ze prawcodawca zostal
    wyrokiem sadu wskazany do zaplaty dlugu. Niestety nic nie zrobil w tej
    sprawie. Mama wiec zlozyla wniosek do komornika, ale gosciu nie odbiera
    poczty, telefonow, nie otwiera drzwi jak przychodzi komornik, w pracy jego
    sekretarka mowi ze szefa nie ma (pewnie jest). Prosze poradzcie co mama
    powinna zrobic, bo komornik wydaje sie byc zupelnie bezradny. Do kogo
    powinna sie zwrocic?

    Ps. Komornik pyta mame czy zna nr konta dluznika, to chyba absurd?

    Licze na Wasza pomoc.
    Pozdrawiam, obs.

  • 2. Data: 2005-01-11 11:43:41
    Temat: Re: Jak odzyskac pieniadze? Prosba o pomoc.
    Od: Jarek <g...@w...pl>

    obserwator napisał(a):
> [...]
    > bezradny. Do kogo powinna sie zwrocic?
    >
    > Ps. Komornik pyta mame czy zna nr konta dluznika, to chyba absurd?

    To jest za mala kwota zeby komornikowi sie chcialo biegac ciagle do tej
    firmy, wiec najszybciej naleznosci sciagnie z konta bankowego wiec
    najepiej je zalatwic lub chociaz nazwe banku w ktorym dluznik ma konto.

  • 3. Data: 2005-01-12 20:31:15
    Od: "rg" <r...@a...pl>

    witam,
    bank nie udzieli twojej mamie informacji nt. konta - to informacja objeta
    tajemnica bankowa.

    Aska

  • 4. Data: 2005-01-14 14:27:14
    Od: Duży Miś <d...@a...pl>

    rg wrote:
    > witam,
    > bank nie udzieli twojej mamie informacji nt. konta - to informacja objeta
    > tajemnica bankowa.

    A jak to się ma do zapisu na klauzuli wykonalności ? Napisane jest tak:

    "W imieniu Rzeczpospolitej Polskiej dnia ........
    Sąd Rejonowy dla ...... w ....... poleca i rozkazuje
    wszystkim urzędom oraz osobom, których to może dotyczyć,
    aby postanowienia tytułu niniejszego wykonały oraz gdy o to
    prawnie wezwane będą udzieliły pomocy."

    Czy bank jest ponad to ? IMHO nie sądze.
    Według Ciebie mogę być dłużnikiem, a wierzyciel nie zaspokoi się z moich
    środków zgromadzonych na koncie tak długo jak utrzymam jego numer w
    tajemnicy ?

    Pozdrawiam
    Duży Miś