  • 1. Data: 2005-01-11 08:31:24
    Temat: Faktura z TP S.A. - przyszla po roku - placic?
    Od: "Inren" <a...@w...pl>

    Wlasnie przyszla do mnie fv z TP s.a. za modem do neostrady. Faktura
    wystawiona w grudniu 2004 ale dotyczy zdarzenia z roku 2003 (!)
    Czyli tpsa przypomniala sobie o wystawieniu fv po roku (!) W pismie
    przewodnim "uprzejmie przepraszaja za opoznienie".
    Czy ja musze placic taka fakture? Jak to rozegrac?

  • 2. Data: 2005-01-11 08:52:36
    Temat: Re: Faktura z TP S.A. - przyszla po roku - placic?
    Od: Nathan <W...@o...pl_WYWAL>

    Dnia 2005-01-11 09:31, Użytkownik Inren napisał:
> [...]
    > przewodnim "uprzejmie przepraszaja za opoznienie".
    > Czy ja musze placic taka fakture? Jak to rozegrac?

    Zapłacić. To chyba jednak uczciwe podejscie do sprawy.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    #Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,

  • 3. Data: 2005-01-11 11:36:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Inren" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ja musze placic taka fakture?

    Musisz. Póki co nie ma przepisu, ze płaci sie tylko za faktury wystawione w
    ciagu 3 dni od zdarzenia.

    > Jak to rozegrac?

    Zapłacic i miec spokoj. Nie zaplacic i wyladować zapewne w jakims rejestrze
    dłuzników. Twoj wybór

    HaNkA

  • 4. Data: 2005-01-11 11:49:23
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cs0di7$8on$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zapłacic i miec spokoj. Nie zaplacic i wyladować zapewne w jakims
    rejestrze
    > dłuzników. Twoj wybór
    W rejestrze dłużników? Może nie mam pojęcia o cenach modemów, ale koliduje
    mi tu coś z art.7 ust.2 pkt.2 UoIG
    p.
    W,

  • 5. Data: 2005-01-11 12:05:45
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

> [...]
    > przewodnim "uprzejmie przepraszaja za opoznienie".
    > Czy ja musze placic taka fakture? Jak to rozegrac?

    Instrukcja pieniactwa:
    1. Zorientuj się czy dostałeś blankiet wpłaty czy tylko fakture (jeśli tylko
    f-re to pkt.2)
    2. Spójrz na f-re i zobacz jaki jest nr rachunku bankowego na jaki masz
    wpłacić kase.
    a) jeśli nr jest 26 cio lub 24 cyfrowy to klapa
    b) jeśli za 26-cioma cyframi w polu nr rachunku bankowego znajduje się
    numer ewidencyjny urządzenia to znak, że numer rachunku bankowego jest
    podany nieprawidłowo. W takim przypadku pójdź do banku i poproś o przelew na
    34 cyfrowy nr rachunku. Bank odmówi. Wtedy napisz do TPsa, że wzywasz do
    podania prawidłowego numeru rachunku, że prawidłowy to 26 cyfr, a na podany
    rachunek nie jesteś w stanie pieniędzy ani wpłacić, ani przelać.

    Jak dla mnie oczywistym będzie, że należy z pola nr rachunku bankowego
    wywalić nr ewidencyjny. Ale z drugiej strony klient nie jest od tego by
    weryfikować i samowolnie modyfikować takie dane. Przedstawienie nr rachunku
    bankowego to obowiązek przedsiębiorcy i to on ponosi odpowiedzialność z
    tytułu jego niedopełnienia.

    Do wezwania dołącz ksero faktury, jednoczenie nie wskazuj, gdzie jest błąd.

    Wezwanie doręcz w siedzibie spółki, zaadresowane na zarząd.

    Swoich obowiązków dopełniłeś, odpowiedzi nie dostaniesz, bo jak wszystko w
    TPSA taki i to pismo gdzieś zginie ;)

    p.
    W,

  • 6. Data: 2005-01-11 12:46:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Wirtualna" <W...@w...pl.com> napisał w wiadomości

    > W rejestrze dłużników? Może nie mam pojęcia o cenach modemów,

    Ja za modem neostrady płacilam 1000zl [tysiac].

    HaNkA

  • 7. Data: 2005-01-11 13:52:40
    Od: Sebastian <m...@l...localdomain>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Ja za modem neostrady płacilam 1000zl [tysiac].

    chyba mowisz o modemie SDI,
    neo niegdy nie mial takiej ceny

  • 8. Data: 2005-01-11 13:58:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <m...@l...localdomain> napisał w wiadomości

    > chyba mowisz o modemie SDI,
    > neo niegdy nie mial takiej ceny

    Chyba nie wiesz co mówisz. Zakladalam neo w kwietniu 2003r i wiem jaka kwotę
    mam na fakturze. Za SDI zapłacilam pare lat wczesniej też tysiac.:-))

    HaNkA

  • 9. Data: 2005-01-11 14:15:21
    Od: "AnnaBlue" <a...@b...onet.pl>

    Użytkownik "Nathan" <W...@o...pl_WYWAL> napisał w wiadomości
> [...]

    Sprawdxz dokladnie w BL za co ta faktura - mialam podobna sytuacje, pierwszy
    telefon niczego ne wyjasnil, kolejny juz tak - okazalo sie, ze konczyla mi
    sie umowa na neo i dwa miesiace przed finiszem wystawili fakture za
    promocyjna instalacje:) podpisanie kolejnej rocznej umowy zamknelo sprawe
    (anulowali te fature)

    pozdrawiam, AnnaBlue
    --
    www.annablue.pl

  • 10. Data: 2005-01-11 15:16:34
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cs0m7r$qn8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Chyba nie wiesz co mówisz. Zakladalam neo w kwietniu 2003r i wiem jaka
    kwotę
    > mam na fakturze. Za SDI zapłacilam pare lat wczesniej też tysiac.:-))

    juz w pazdzierniku 2003 kosztował przeszło 5 X mniej ;)
    p.
    W.