  • 1. Data: 2005-01-11 08:26:05
    Temat: Komornicy - osoby urzędowe czy DG ?
    Od: "Kris" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam pytanie do Grupowiczów. Komornik sądowy to "fucha" państwowa czy osobnik
    prowadzący DG ? Sprawa jest istotna o tyle że mam możliwość dokopać pacjentowi
    ponieważ popełnił dosyć istotny błąd. A nie ukrywam że satysfakcję sprawiłby mi
    wyrok z klauzulą wykonalności ;o))))
    pozdrawiam Kris

  • 2. Data: 2005-01-11 09:30:03
    Temat: Re: Komornicy - osoby urzędowe czy DG ?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > mam pytanie do Grupowiczów. Komornik sądowy to "fucha" państwowa czy osobnik
    > prowadzący DG ?

    I jedno i drugie. Był na ten temat świetny artykuł (chyba "Komornicze
    rozdwojenie jaźni" - w Rzepie lub Polityce).
    Jeśli bardzo potrzebne, to mogę na jutro wyszukać.

    > Sprawa jest istotna o tyle że mam możliwość dokopać pacjentowi

    Czy pacjent to komornik sądowy? Czy sprawa nadaje się do publikacji? (tzn. czy
    głupota, niekompetencja i nieznajomość prawa przez komornika jest na tyle duża,
    że warto to opisać?)

    > ponieważ popełnił dosyć istotny błąd.

    Można prośić o szczegóły? Kolekcjonuję przypadki komorniczej głupoty.
    Ewentualnie na priv: kumie małpa poczta.onet.pl

    Pozdrawiam

    Wojciech Czaplicki

  • 3. Data: 2005-01-11 23:15:27
    Od: "demaskator" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Można prośić o szczegóły? Kolekcjonuję przypadki komorniczej głupoty.
    > Ewentualnie na priv: kumie małpa poczta.onet.pl

    Ostatnie pytanie Czapli godne prowokatora pierwszej wody.
    Narazencja