  • 1. Data: 2005-11-03 07:41:31
    Temat: Prawo w Wielkiej Brytanii - odszkodowanie za "lżenie z Polaków"
    Od: "misio" <m...@...pl>

    Witam serdecznie - w ostanim czasie przebywalem w Wielkieh Brytanii - zostałem
    zastraszaony przez pewnego anglika - slowany typu "połamie CI nogi","jutro
    wykopie cie z angliiw 2 minuty", "jutro bedziesz mial polamane wszystkie nogi".
    Dzieki interwencji poliji osoba ta przyznala sie do wszystkiego - zaplacila
    odpowiedni mandat - okolo 150 funtow brytyjskich - teraz chcialbym wystapic do
    sadu brytyjskiego o odszkodowanie za znieslawienie i obraze czci Polaka i
    obywatela Unii Europejskiej - czy ktos bylby w stanie udzielic mi jakakoliek
    pomoc - gdyz system common law jest odmienny od civil law - w tym przypadku jest
    to chyba na korzysc - z gory dzieki za pomoc misio

  • 2. Data: 2005-11-03 08:21:51
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    misio wrote:

    > sadu brytyjskiego o odszkodowanie za znieslawienie i obraze czci Polaka i
    > obywatela Unii Europejskiej - czy ktos bylby w stanie udzielic mi jakakoliek

    nie przesadzasz troszke? :)
    a czy on mowil "pieprzony polaczku polamie ci nogi"?
    czy cos w tym guscie?

    bo jakos w tym co napisales nie dopatruje sie obrazy "polaka", nawet
    obrazy ciebie trudno sie dopatrzec, on po prostu ci grozil, a nie
    obrazal i twoja narodowosc nie ma z tym nic wspolnego

  • 3. Data: 2005-11-03 10:14:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <2...@n...onet.pl>, misio wrote:
> [...]
    > obywatela Unii Europejskiej - czy ktos bylby w stanie udzielic mi jakakoliek

    Hmmm mówisz, że jako nawiedzonych pieniaczy tam nas jeszcze nie znają? To
    może faktycznie powinieneś coś z tym zrobić....

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2005-11-03 10:36:16
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    misio napisał(a):

    zastraszaony przez pewnego anglika - slowany typu "połamie CI
    ^^^^^^^^^
    > nogi","jutro wykopie cie z angliiw 2 minuty", "jutro bedziesz mial
    > polamane wszystkie nogi"

    > odszkodowanie za znieslawienie i obraze czci Polaka i obywatela Unii
    > Europejskiej

    Sam obrażasz cześć Anglika pisząc z małej litery. Co maja groźby w stylu
    j.w. do zniesławienia i obrazy?

    Pozdrawiam
    Justyna

  • 5. Data: 2005-11-04 00:00:25
    Od: m...@...pl

    > Hmmm mówisz, że jako nawiedzonych pieniaczy tam nas jeszcze nie znają? To
    > może faktycznie powinieneś coś z tym zrobić....

    hmmm powiedziemy - ze nie znasz calej sprawy - skoro gosc zaplacil mandat
    wynierzony przez brytyjska policja to .... poczytaj troche wiecej o common law...

  • 6. Data: 2005-11-04 07:18:26
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 03 Nov 2005 10:36:16 +0000,
    krys <k...@p...onet.pl> screamed:
    > zastraszaony przez pewnego anglika - slowany typu "połamie CI
    > ^^^^^^^^^

    > Sam obrażasz cześć Anglika pisząc z małej litery. Co maja groźby w stylu
    > j.w. do zniesławienia i obrazy?

    Chodzi Ci o wyraz "typu" napisany z małej litery? Bo ten wyraz właśnie
    zaznaczyłeś.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:208B ]
    [ 08:17:37 user up 10785 days, 20:12, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Know Thy User.

  • 7. Data: 2005-11-04 07:31:43
    Od: "thaZ [xpect]" <t...@S...pl>

    >z gory dzieki za pomoc misio

    czy jako Polacy przestaniemy być
    w końcu zakompleksieni ?!
    to, że koleś napyskował Ci troszku
    to nie znaczy, że lżył z Polski i Polaków
    (chcąc komuś dowalić słownie szuka się przecież
    słabej strony owej osoby; a słabą stroną
    Polaków w UK jest to, że jeszcze nie czują się
    tam zbyt pewnie).
    - o wiele ostrzejsze epitety spotkasz
    w jednym w naszych miejskim autobusach
    czy na ulicy i wszyscy mają to w dupie;
    tam też wszyscy mają to w dupie;
    pozbądź się kompleksów;

    pozdr,
    thaZ
    www.pracowniakreatywna.pl

  • 8. Data: 2005-11-04 12:53:47
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Nie, o Anglika z małej litery. U mnie właśnie tak jest zaznaczone,
    > nawet po wielokrotnym cytowaniu.

    Do zaznaczanie używa się czcionek o stałej szerokości.

  • 9. Data: 2005-11-04 14:48:14
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2005-11-05 02:26:43
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 04 Nov 2005 14:48:14 +0000,
    krys <k...@p...onet.pl> screamed:

    > Nie, o Anglika z małej litery. U mnie właśnie tak jest zaznaczone, nawet
    > po wielokrotnym cytowaniu.

    Używasz w takim razie czcionki o zmiennej szerokości.
    Musisz podać nam jaka to czcionka i jaki ma rozmiar. My wtedy na nią
    na chwilę zmienimy i zobaczymy, co chciałaś zaznaczyć.

    Artur

    ps. to oczywiście mały żart - powinno się używać czcionki o stałej
    szerokości.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 03:24:54 user up 10786 days, 15:19, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    May the bugs of many programs nest on your hard drive.