  • 1. Data: 2002-11-14 07:21:26
    Temat: Jak odnaleźć spółkę?
    Od: "philly" <s...@a...net>

    Witam!

    Mam problem z niesolidnym dłużnikiem. Czy istnieje możliwość odnaleznienia
    podmiotu (spółki cywilnej) jedynie po jej nazwie (wiem także z jakiego jest
    miasta pochodzi)? W jakiej instytucji należy zacząć poszukiwania?

    Pozdrawiam,
    philly

  • 2. Data: 2002-11-14 08:34:30
    Temat: Re: Jak odnaleźć spółkę?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik philly napisał:
> [...]
    > podmiotu (spółki cywilnej) jedynie po jej nazwie (wiem także z jakiego jest
    > miasta pochodzi)? W jakiej instytucji należy zacząć poszukiwania?

    Po pierwsze - ewidencja działalności gospodarczej - urząd miasta lub gminy.
    Po drugie Krajowy Rejestr Sądowy (przy sądzie gospodarczym danego
    rejonu, ale generalnie rejestr jest centralny więc i w twoim rejonie
    powinienes dostac odpowiednie informacje).
    Jeżeli tam nie znajdziesz, wtedy bedziesz miał problem.
    US raczej takich danych nie ujawnia chociaz je posiada...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-11-14 08:50:35
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "philly" <s...@a...net> naskrobał/a w

> [...]
    > odnaleznienia podmiotu (spółki cywilnej) jedynie po jej nazwie (wiem
    > także z jakiego jest miasta pochodzi)? W jakiej instytucji należy

    Na przykład od Panoramy Firm na Onecie.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Wszystko nalezy upraszczac jak tylko mozna, ale nie bardziej.

  • 4. Data: 2002-11-14 10:52:19
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Nov 2002, philly wrote:

> [...]
    >+ podmiotu (spółki cywilnej) jedynie po jej nazwie (wiem także z jakiego jest
    >+ miasta pochodzi)? W jakiej instytucji należy zacząć poszukiwania?

    UM/UG: wójt/burmistrz/prezydent prowadzi ewidencję DG w danym
    mieście. Ewidencja jest jawna (każdy może poczytać).

    Pozdrowienia, Gotfryd