eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/ › Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.
    tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Lukasz Polomski <l...@W...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
    Date: Sat, 14 Jun 2003 14:58:49 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <bcf671$hst$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: c24-48.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1055595554 18333 62.21.24.48 (14 Jun 2003 12:59:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Jun 2003 12:59:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.3) Gecko/20030312
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:150369 pl.misc.samochody:1018786
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Sprawa jest nastepujaca i choc podejrzewam, ze pewnie i tak nic nie
    wskoram, to chcialbym zasiegnac jezyka, bo nie za bardzo jestem pewien
    na czym sie oprzec, a chcialbym chocby troche powalczyc z Daewoo...
    Moze ktos ma na to jakis pomysl albo tez juz cos podobnego przerabial.

    Stan faktyczny:
    Stojac na swiatlach silnik w Lanosie nagle zgasl i juz nie dal sie
    uruchomic... Powod: zerwany pasek rozrzadu (konsekwencje dosc powazne
    dla silnika -> naprawa. ok. 2500-3000 zl w ASO)
    Lanos: prod. '98, gwarancja sie skonczyla, przebieg w momencie awarii 59
    980 km, kupiony w salonie, regularnie serwisowany zawsze na czas w tej
    samej ASO, najwazniejsze w tym wszystkim, ze ksiazka zaleca wymiane
    paska po 90 000 km (sic!), jak sie dowiedzialem w serwisie "mieli
    sygnaly, zeby proponowac klientom wymiane przy przegladzie 60 000 km"
    (najgorsze, ze pewnie nazajutrz pojechalbym do przegladu i tam pewnie
    bym sie zgodzil na wymiane za 500 zl...)

    Problem:
    Skonczyla sie gwarancja, rekojmi nie ma, ustawa o sprzedazy
    konsumenckiej tu chyba raczej tez nie ma nic do rzeczy, ot, zdarzylo sie
    - to tylko auto, itd, ale...
    ... dlaczego, dochowujac wszelkich zalecen producenta (regularny serwis,
    wszystko wymieniane zawsze co trzeba) mam ja tylko i wylacznie ponosic
    ujemne konsekwencje tego, ze Daewoo najwyrazniej blednie przewidzialo
    przebieg do wymiany rzeczonego paska (ponoc moj przypadek nie jest
    odosobniony i "to czesto sie zdarza" - jak powiedziala mi pani w
    warsztacie - stad propozycje wczesniejszych wymian) i nastepila taka
    powazna awaria, mimo przestrzegania absolutnych wyszystkich czynnosci
    zalecanych i wymaganych przez producenta, ktore jak sie okazuje wcale
    nie gwarantuja "bezawaryjnej eksloatacji" (choc oczywiscie w ksiazce
    pisze dokladnie odwrotnie ;-(

    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1