eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/ › Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
  • Data: 2003-06-14 12:58:49
    Temat: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
    Od: Lukasz Polomski <l...@W...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Sprawa jest nastepujaca i choc podejrzewam, ze pewnie i tak nic nie
    wskoram, to chcialbym zasiegnac jezyka, bo nie za bardzo jestem pewien
    na czym sie oprzec, a chcialbym chocby troche powalczyc z Daewoo...
    Moze ktos ma na to jakis pomysl albo tez juz cos podobnego przerabial.

    Stan faktyczny:
    Stojac na swiatlach silnik w Lanosie nagle zgasl i juz nie dal sie
    uruchomic... Powod: zerwany pasek rozrzadu (konsekwencje dosc powazne
    dla silnika -> naprawa. ok. 2500-3000 zl w ASO)
    Lanos: prod. '98, gwarancja sie skonczyla, przebieg w momencie awarii 59
    980 km, kupiony w salonie, regularnie serwisowany zawsze na czas w tej
    samej ASO, najwazniejsze w tym wszystkim, ze ksiazka zaleca wymiane
    paska po 90 000 km (sic!), jak sie dowiedzialem w serwisie "mieli
    sygnaly, zeby proponowac klientom wymiane przy przegladzie 60 000 km"
    (najgorsze, ze pewnie nazajutrz pojechalbym do przegladu i tam pewnie
    bym sie zgodzil na wymiane za 500 zl...)

    Problem:
    Skonczyla sie gwarancja, rekojmi nie ma, ustawa o sprzedazy
    konsumenckiej tu chyba raczej tez nie ma nic do rzeczy, ot, zdarzylo sie
    - to tylko auto, itd, ale...
    ... dlaczego, dochowujac wszelkich zalecen producenta (regularny serwis,
    wszystko wymieniane zawsze co trzeba) mam ja tylko i wylacznie ponosic
    ujemne konsekwencje tego, ze Daewoo najwyrazniej blednie przewidzialo
    przebieg do wymiany rzeczonego paska (ponoc moj przypadek nie jest
    odosobniony i "to czesto sie zdarza" - jak powiedziala mi pani w
    warsztacie - stad propozycje wczesniejszych wymian) i nastepila taka
    powazna awaria, mimo przestrzegania absolutnych wyszystkich czynnosci
    zalecanych i wymaganych przez producenta, ktore jak sie okazuje wcale
    nie gwarantuja "bezawaryjnej eksloatacji" (choc oczywiscie w ksiazce
    pisze dokladnie odwrotnie ;-(

    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1