  • 11. Data: 2003-02-10 10:25:04
    Temat: Re: Jak myślicie
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > : To znaczy że jeżeli widziałem że X.Y zarzynał swoje dzieci nożem i
    nie
    > : zawiadomię o tym prokuratury to nikt mi nic nie zrobi?
    > : Fajnie!!!
    > : (szczególnie jak nie lubię tych bachorów) ;-)))
    >

    > zrobi, pójdziesz siedzieć za niezawiadomienie :)

    To w końcu jak z tym jest ?
    Mogą wsadzić Adasia czy nie?
    (bo że Rywin będzie miał niską szkodliwość to ....)

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 12. Data: 2003-02-10 10:27:09
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 13. Data: 2003-02-10 10:42:51
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > : To w końcu jak z tym jest ?
    > : Mogą wsadzić Adasia czy nie?
    >
    > Adasia nie, Ciebie tak,
    >
    > to teraz pomyśl dlaczego :-)

    Bo nie widział że zarzynał? ;-)))

    A na serio - dlaczego?

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 14. Data: 2003-02-10 10:47:33
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 15. Data: 2003-02-10 10:55:39
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    Aha!!

    Dzięki
    Na was zawsze można liczyć

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 16. Data: 2003-02-10 10:59:11
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 17. Data: 2003-02-10 11:08:44
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > : Na was zawsze można liczyć
    >
    > ale ja tu sam siedzę :)

    Sandra też się odezwała (krótko ale Też!)

    A propos - za co Cię posadzili ? ;-)))
    i do tego w izolatce ? ;-))))

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 18. Data: 2003-02-10 11:13:21
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 19. Data: 2003-02-10 11:23:28
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > : A propos - za co Cię posadzili ? ;-)))
    > : i do tego w izolatce ? ;-))))
    >
    > 135 § 2 kk,
    > i tak mi się udało, bo chcieli z 265 § 1 kk, ale przekonałem Sąd, że
    to już
    > żadna tajemnica :-))))

    A mógłbyś przetłumaczyć z 'polskiego na nasze' - prawnikiem jestem
    tylko z przymusu ;-))) (bez wykształcenia i z praktyką niewielką) a
    pod ręką KK nie mam

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 20. Data: 2003-02-10 11:24:39
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > pod ręką KK nie mam

    A propos - nie znacie gdzieś w sieci strony z kodeksami?
    (bezpłatnej ;-))) )

    Pozdrawiam
    Qwax