  • 1. Data: 2003-02-10 08:59:19
    Temat: powrót z urlopu wychowawczego
    Od: "Carol" <c...@p...onet.pl>

    Rok temu poszłam na 3 letni urlop wychowawczy, jednak teraz chciałabym
    wrócić wcześniej do pracy. Czy pracodawca może mi odmówić? Z góry dziękuję
    za odpowiedzi lub linki do odpowiednich paragrafów.

    pozdrawiam
    Karolina

  • 2. Data: 2003-02-10 09:22:21
    Temat: Odp: powrót z urlopu wychowawczego
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Carol <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b27plm$3h3$...@n...onet.pl...
    > Rok temu poszłam na 3 letni urlop wychowawczy, jednak teraz chciałabym
    > wrócić wcześniej do pracy. Czy pracodawca może mi odmówić? Z góry dziękuję
    > za odpowiedzi lub linki do odpowiednich paragrafów.

    może pracownik zrezygnować z urlopu za zgodą pracodawcy po jego uprzednim
    zawiadomieniu nie później niż 30 dni przed ponownym podjeciu pracy...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-02-10 09:36:08
    Temat: Re: powrót z urlopu wychowawczego
    Od: "Carol" <c...@p...onet.pl>

    > może pracownik zrezygnować z urlopu za zgodą pracodawcy

    no tak, ale czy pracodawca może się NIE ZGODZIĆ ?

    Karolina

  • 4. Data: 2003-02-10 09:52:02
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Carol <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b27rqm$8hd$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no tak, ale czy pracodawca może się NIE ZGODZIĆ ?

    napisałam wcześniejszy powrot może nastapić za zgodą pracodawcy czyli
    wniosek z tego ,że może się nie zgodzić w innym przypadku ma obowiązek
    dopuszczenia pracownika do pracy na stanowisku równorzednym z zajmowanym
    przed urlopem lub na innym odpowiadającym kwalifikacjom pracownika z
    wynagrodzeniem nie niższym od wynagrodzenia przysługującego w dniu podjecia
    pracy na stanowisku zajmowanym przed urlopem tak wiec wynagrodzenie może być
    wyższe lub równe wynagrodzeniu jakie otrzymywał pracownik przed urlopem...

    Sandra