  • 1. Data: 2003-02-10 09:00:21
    Temat: Jak myślicie
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    Czy zgodnie z polskim prawem jest możliwe:
    wsadzenie A.Michnika - za 'niezawiadomienie....'
    przy jednoczesnym
    umorzeniu postępowanie przeciw Rywinowi
    "z powodu niskiej szkodliwości społecznej czynu" ??

    ;-))))

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 2. Data: 2003-02-10 09:07:47
    Temat: Re: Jak myślicie
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Czy zgodnie z polskim prawem jest możliwe:
    : wsadzenie A.Michnika - za 'niezawiadomienie....'

    niezawiadomienie o czym?

  • 3. Data: 2003-02-10 09:16:00
    Od: "Leszek" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > : Czy zgodnie z polskim prawem jest możliwe:
    > : wsadzenie A.Michnika - za 'niezawiadomienie....'

    Powiadomienie prokuratury jest obowiązkiem społecznym (o ile nie jest się
    funckjonariuszem).
    Nie ma za to sankcji.

    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2003-02-10 09:19:17
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Powiadomienie prokuratury jest obowiązkiem społecznym (o ile nie jest się
    : funckjonariuszem).
    : Nie ma za to sankcji.

    jest moralny kac społeczny :-)

  • 5. Data: 2003-02-10 09:31:55
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Powiadomienie prokuratury jest obowiązkiem społecznym (o ile nie jest się
    > funckjonariuszem).
    > Nie ma za to sankcji.

    A jak to się ma do Millera, bo on chyba funkcjonariuszem jest? ;-)

    pozd.Pix

  • 6. Data: 2003-02-10 09:36:11
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : A jak to się ma do Millera, bo on chyba funkcjonariuszem jest? ;-)

    nikt nie ma obowiązku świadczyc przeciwko sobie :-),

    o przepraszam, pomyliłem osoby - Premier nie jest u nas powoływany do
    ścigania przestępców.

  • 7. Data: 2003-02-10 10:06:12
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > Powiadomienie prokuratury jest obowiązkiem społecznym (o ile nie
    jest się
    > funckjonariuszem).
    > Nie ma za to sankcji.

    To znaczy że jeżeli widziałem że X.Y zarzynał swoje dzieci nożem i nie
    zawiadomię o tym prokuratury to nikt mi nic nie zrobi?

    Fajnie!!!
    (szczególnie jak nie lubię tych bachorów) ;-)))

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 8. Data: 2003-02-10 10:07:48
    Temat: Odp: Jak myślicie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@2...17.138.62...
    > Fajnie!!!
    > (szczególnie jak nie lubię tych bachorów) ;-)))

    :-( poważnie piszesz ?

    Sandra

  • 9. Data: 2003-02-10 10:14:42
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : To znaczy że jeżeli widziałem że X.Y zarzynał swoje dzieci nożem i nie
    : zawiadomię o tym prokuratury to nikt mi nic nie zrobi?
    : Fajnie!!!
    : (szczególnie jak nie lubię tych bachorów) ;-)))

    zrobi, pójdziesz siedzieć za niezawiadomienie :)

  • 10. Data: 2003-02-10 10:23:29
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > :-( poważnie piszesz ?

    Nie - tym razem się wygłupiam - ale i tak fajne wnioski.
    ;-)))

    Pozdrawiam
    Qwax