  • 61. Data: 2003-01-24 15:02:43
    Temat: Re: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > już nie dam się bawić swoim kosztem :P :-)

    Z kosztami bywa tak że czasami skosztować ;-)))

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 62. Data: 2003-01-24 15:04:32
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    Errata:
    > już nie dam się bawić swoim kosztem :P :-)

    Z kosztami bywa tak że czasami warto skosztować ;-)))

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 63. Data: 2003-01-24 15:31:06
    Od: "Jacek" <j...@a...2j.be>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <W...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:b0rj74$icf$1@news.tpi.pl...
    > 'Marcin Surowiec' wyklawiaturzył/a w niusie
    > news:04e201c2c3ae$dc2abf30$a740200a@zm taką oto treść:

    > Adwokatom, ktorych znam, sady zalegaja na przynajmniej 10-15 tys. (lecz
    > slyszalem o przypadkach ponad 20 tys.).

    Hmm jezeli sa prawnikami to powinni chyba jakas sprawe zalozyc za zalegle
    wynagrodzenie.

    Jacek

  • 64. Data: 2003-01-24 15:34:24
    Od: "Jacek" <j...@a...2j.be>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Czyli wedlug ciebie 99,9% ludnosci powinna byc prawnikami?
    Z czego by zyli biedni prawnicy?

    Jacek

  • 65. Data: 2003-01-24 15:39:29
    Od: "Mak Sym" <c...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Mak Sym <c...@p...onet.pl> w
    wiadomości
    > do grup dyskusyjnych napisał:b0qupb$6ir$...@n...tpi.pl...
    >
    > zbytnio sie tym nie przejełam ale podaj definicje Trola ?

    ^^^^^
    1. A fe, błąd.
    2. Zupełne nie przejmowanie się też jest cechą trolli...

    > i kim jesteś bo tego nie wiem ...przedstaw się czy jakimś nadzorcą grupy
    czy
    > jaką funkcję pełnisz?

    ROTFL!!!

    Kapitan Sowa na tropie, melduję się posłusznie! ;-p

    > Sandra

    Maksym Kammerer

  • 66. Data: 2003-01-24 15:41:35
    Temat: Re: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc ! -errata
    Od: "Mak Sym" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mak Sym" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b0rmi7$jb5$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wiadomości
    > dyskutanata

    > ^^^^^

    Podkreślenie dotyczy słowa "Trola".

    Maksym Kammerer

  • 67. Data: 2003-01-24 16:26:16
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Jacek' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b0rm89$q89$1@news.polbox.pl taką oto treść:

    | Hmm jezeli sa prawnikami to powinni chyba jakas sprawe zalozyc za
    | zalegle wynagrodzenie.

    Widzisz, to nie jest takie proste...i nie chodzi tu tylko o postepowanie
    sadowe, ale przede wszystkim o etyke zawodowa. Nie kopie sie lezacego.

    ->piotr

  • 68. Data: 2003-01-24 21:17:53
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Elita.pl" <b...@e...pl> ihn
    news:3E313998.CF75EA6C@elita.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > No proszę. Kolejny klon anonimowego gieroja. :(
    >
    > Arek

    "Kolejny klon anonimowego gieroja" powiadasz? Wobec tego oświeć mnie
    niegodnego, czemuż to wciąż wstydzisz się swojego imienia i nazwiska
    Arnoldzie Buzdyganie? Pomijam wybitną nieumiejętność skonfigurowania
    czytnika do podawania swoich danych panie Elita.pl / STI / Astec SA,
    ale czemu podpisujesz się "Arek", skoro jest to zdrobnienie imienia
    "Arkadiusz", a nie "Arnold"?

    Ponieważ masz mnie tylko w filtrze wirtualnym, to racz odpowiedzieć
    na ten post. Brak odpowiedzi (zgodnie z Twoją metodologią działań
    znaną między innymi z pl.soc.seks) potraktuję jako tchórzostwo ;o)

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 69. Data: 2003-01-24 21:39:52
    Temat: Odp: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Mak Sym <c...@p...onet.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:b0rmi7$jb5$...@n...tpi.pl...
    > Kapitan Sowa na tropie, melduję się posłusznie! ;-p

    więcej do Ciebie nie pisze bo jesteś jakiś nawiedzony moja dobra rada "
    zmień lekarza bo twój cię oszukuje "

    Sandra

  • 70. Data: 2003-01-24 23:12:07
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec napisa_(a):
    > : 2. Na prosbe zaprotokolowania tresci zeznan swiadka,
    > : ktore byly dla mnie korzystne nie zgadza sie aby
    > : wpisywac to do protokolu
    > : (sedzia twierdzi, ze tylko ona ma prawo dyktowac protokolantowi)
    >
    > słusznie

    Co słusznie? Uważasz, że praktyka polegająca na tym, że to sędzia
    dyktuje protokół jest prawidłowa? A może słuszna była odmowa
    zaprotokołowania zeznań?

    KG