  • 51. Data: 2003-01-24 11:53:11
    Temat: Re: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Pomaga analogicznie, jak odwołanie od decyzji podatkowej:-)

    qrcze ja pozwę tych wszystkich autorów,
    tyle lat, żyłem w nieświadomości :(

    dzięki bardzo

    pozdrowienia

    marcin

  • 52. Data: 2003-01-24 11:59:17
    Od: "jacek" <j...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Czy adwokat z urzedu nie dostaje wynagrodzenia?

    > przecież nikt nie zabrania społeczeństwu kupić odpowiednich podręczników i
    > się dokształcić.

    No pewnie, dlatego ida do wiezienia i maja czas na nauke prawa.

    Jacek

  • 53. Data: 2003-01-24 12:44:14
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > to nie z Tobą miałam zagrać w szachy? :-)

    Ze mną - ale jakoś się nie złożyło.

    Może jak wybiorę się do ....

    Na razie pozdrawiam
    Qwax

  • 54. Data: 2003-01-24 12:46:51
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > no przecież tak jest przegrany jest obciążany kosztami ewentualnie
    zwalnia
    > się go z jakieś części..

    No właśnie - jest miejsce na obowiązkowego adwokata (po rozsądnej
    cenie ;-))) )

    > zacznij składać swoje wnioski na pismie to zobaczysz jak się wtedy
    potoczy
    > ale mądre wnioski ,wykazuj uchybienia na pismie ...
    > każde złożone wstrzymuje sprawe i daje do myslenia sądowi...

    Ja tak robię - i ostatnio udało mi się nawet pogonić kota adwokatowi z
    urzędu który chciał być leniwy.

    > ja mogę usiąść ,mogę być na sali potulna ale moje nowe wnoszone
    pisma
    > ,dowody ,fakty w sprawie spędzą sen z oczy sędziemu ...

    Przyjadę na szkolenie ;-))))

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 55. Data: 2003-01-24 12:50:43
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > gdy kupujesz nowy program komputerowy też kładziesz płytę na kompie
    > mówisz: cholera nie działa jak nalezy?

    Bo kupuję program 'dla siebie' a po sądach ciągają mnie wbrew mojej
    woli a często i 'za niewinność'

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 56. Data: 2003-01-24 12:54:05
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > zbytnio sie tym nie przejełam

    I nie przejmuj się elita.pl, Astec S.A. itp jest znanym trolem
    buszującym po grupach dyskusyjnych - mam wrażenie że jeszcze go nie
    spotkałaś bo potraktowałaś jak dyskutanta ;-/

    KF z nim umieszczonym standardowo powinien być dołączany do każdej
    darmowej przeglądarki ;-)))
    (choć nie - czasami jest zabawnie jak się ktoś na niego nabierze
    ;-))) )

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 57. Data: 2003-01-24 13:03:20
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Qwax wrote:
    > I nie przejmuj się elita.pl, Astec S.A. itp jest znanym trolem

    No proszę. Kolejny klon anonimowego gieroja. :(

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 58. Data: 2003-01-24 14:21:34
    Temat: Odp: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@2...17.138.62...

    > I nie przejmuj się elita.pl, Astec S.A. itp jest znanym trolem
    > buszującym po grupach dyskusyjnych - mam wrażenie że jeszcze go nie
    > spotkałaś bo potraktowałaś jak dyskutanta ;-/

    hehe ale śmieszne ...no trudno ale nie moge jeszcze wyczuc kto co :-)

    > KF z nim umieszczonym standardowo powinien być dołączany do każdej
    > darmowej przeglądarki ;-)))

    tym razem pewnie zapamietam dlugo dlugo :-)

    > (choć nie - czasami jest zabawnie jak się ktoś na niego nabierze
    > ;-))) )

    już nie dam się bawić swoim kosztem :P :-)

    Sandra

  • 59. Data: 2003-01-24 14:23:27
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@e...pl...
    > Qwax wrote:
    > No proszę. Kolejny klon anonimowego gieroja. :(

    hehe załamanie ?

    Sandra

  • 60. Data: 2003-01-24 14:39:53
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Marcin Surowiec' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:04e201c2c3ae$dc2abf30$a740200a@zm taką oto treść:

    | dostaje od "urzędu" i już teraz są problemy z płatnościami - jak
    | relacjonowały media.

    Adwokatom, ktorych znam, sady zalegaja na przynajmniej 10-15 tys. (lecz
    slyszalem o przypadkach ponad 20 tys.).

    ->piotr