  • 41. Data: 2005-07-23 22:26:07
    Temat: Re: Jak mam traktowac takie pogróżki ?
    Od: adversim <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 23 Jul 2005 23:33:50 +0200, NoMAD <n...@W...TO.gazeta.pl>
    napisał:

    > Użytkownik "adversim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nadal nie rozumiesz...
    > Sprobuje wytlumaczyc ci to wytlumaczyc bo mysle ze porebe wlasnie trafil
    > szlag...
    >
    > 1. poreba zasugerowal tylko ze jest jeszcze jedna kwestia o ktorej nikt
    > nie wspomnial
    > (LACZNIE Z TOBA) a mianowicie kwestia ochrony danych OSOBOWYCH
    >
    > 2. I ta wlasnie kwestie chcial pozostawic na razie na boku...

    :-)
    napisał w odpowiedzi na moj post:
    Sugerujesz, że upublicznienie informacji, że nasz INICJATOR
    - pracował w firmie S-ka C
    - nie otrzymał na czas należnego mu wynagrodzenia
    - pisemnie się o wynagrodzenie upomniał
    zagraża jego DOBROM OSOBISTYM?
    A w jakiż sposób, zapytam wtórując Jotte?

    Problem DANYCH OSOBOWYCH pozostawmy, jako i wszyscy w tym wątku,
    na razie na boku.

    przepraszam zrozumiałem ze to dalsza częsc komentarza dotycząca treści
    mojego posta i ze
    to argument ad rem a nawet ad persona z powodu zarzucanego mi error ad rem
    ktory troche mnie wytrącił z równowagi.

    Zatem Pax .

    I dziekuje za ciekawą dyskusje.
    Bardzo miło wymieniać poglądy z ludzmi ktorzy nie tylko z powodu
    wykształcenia ale i z zamilowania interesują się prawem.

  • 42. Data: 2005-07-24 08:49:43
    Od: poreba <d...@p...com>

    adversim <a...@o...pl> niebacznie popelnil

> [...]

    NoMadzie: Mało brakowało, o włos mnie chybił ;)))

    > to argument ad rem a nawet ad persona z powodu zarzucanego mi
    > error ad rem ktory troche mnie wytrącił z równowagi.
    ..
    > I dziekuje za ciekawą dyskusje.
    Muszę przyznać adversimie: próba dyskusji z Tobą była bez wątpienia
    ciekawym i pouczającym dla mnie doświadczeniem, utwierdziła mnie
    w przeświadczeniu o właściwym wyborze dokonanym przed laty,
    gdy ze szpon belferskiej profesji się wyrwałem - słusznie oceniając,
    iż nie na moje siły ten katorżniczy chleb ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 43. Data: 2005-07-24 11:30:58
    Od: adversim <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 24 Jul 2005 08:49:43 +0000 (UTC), poreba <d...@p...com>
    napisał:

> [...]
    > gdy ze szpon belferskiej profesji się wyrwałem - słusznie oceniając,
    > iż nie na moje siły ten katorżniczy chleb ;)))

    I wszyscy są ci za to wdzięczni

  • 44. Data: 2005-07-25 21:34:24
    Od: poreba <d...@p...com>

    > I wszyscy są ci za to wdzięczni