  • 1. Data: 2005-07-19 21:56:09
    Temat: jak ustalic adres dluznika (firmy)
    Od: "matryca" <m...@o...pl>

    Witam,
    Mam dluznika - sprawa jest niezle zabagniona (rodzina, wspolwlasnosc itp) i
    ciagnie sie juz prawie dwa lata.
    Domagam sie od pewnej firmy (i jej wlascicieli) kwoty w granicach 100 tys
    PLN w ramach odszkodowania za uzytkowanie mojej nieruchomosci bez mojej
    zgody.
    Nie stac mnie na wpis sadowy od calosci kwoty (w granicach 8%), ale nawet po
    1/10 naleznosci sie schyle.
    Chcialabym wniesc sprawe do sadu, ale nie znam obecnego adresu firmy -
    zmienila siedzibe jakies 2 miesiace temu. Wlasnie wrocila do mnie
    korespondencja z adnotacja "adresat wyprowadzil sie". Ostatnie wezwanie do
    zaplaty odebrali w lutym (mam zwrotne potwierdzenia odbioru w reku).
    Jaki adres dluznika podac we wniosku sadowym?
    W zasadzie jedynym aktualnym parametrem jaki mam to nazwa i regon firmy,
    oraz nazwiska wlascicieli (chociaz obecnie struktura wlasnosciowa firmy tez
    moze sie juz zmienila).
    Czy jest mozliwe ustalenie siedziby firmy na podstawie regonu?

    A moze z innej beczki? Czy znalazlby sie chetny na kupno takich
    "naleznosci"? Kwota jest spora i dynamicznie przyrastaja odsetki - moze to
    kogos zainteresowac, jesli nie mam wyroku sadowego?

    Nie ma tu mowy o przedawnieniu, bo dluznik caly czas uzytkuje moja
    nieruchomosc (podnajmujac ja za posrednictwem lancuszka podobnych
    "firemek") - mieniac sie "posiadaczem".

    Dzieki za wszystkie pomysly

  • 2. Data: 2005-07-19 22:02:32
    Temat: Re: jak ustalic adres dluznika (firmy)
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Czy jest mozliwe ustalenie siedziby firmy na podstawie regonu?

    nip, regon sa przypisane, napewno musieli zglosic to w US, ze zmieniaja
    siedzibe. to samo w ewidencji dz. gospodarczej w gminie

  • 3. Data: 2005-07-19 22:40:56
    Od: "matryca" <m...@o...pl>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w wiadomości

    > nip, regon sa przypisane, napewno musieli zglosic to w US, ze zmieniaja
    > siedzibe. to samo w ewidencji dz. gospodarczej w gminie
    ale ktory US / ktora gmina?
    ta "firma" ma dzialalnosc "ogolnopolska" - w sensie swoich siedzib ;-)))

    Poza tym czy US/gmina ma obowiazek podac mi adres firmy? Na jakiej
    podstawie?

  • 4. Data: 2005-07-19 22:49:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    matryca napisał(a):

    > Czy jest mozliwe ustalenie siedziby firmy na podstawie regonu?

    Tak

    http://www.stat.gov.pl/bip/rejestry/regon/zasady_reg
    on.htm

    M.

  • 5. Data: 2005-07-19 23:37:00
    Od: "matryca" <m...@o...pl>

    > Tak
    >
    > http://www.stat.gov.pl/bip/rejestry/regon/zasady_reg
    on.htm

    kiepsko mi dzis idzie - mam numer KRS a nie regon ;-(

  • 6. Data: 2005-07-19 23:40:54
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    matryca napisał(a):

    > kiepsko mi dzis idzie - mam numer KRS a nie regon ;-(

    30 zł i wizyta w sądzie - masz wypis od ręki

    M.

  • 7. Data: 2005-07-19 23:43:46
    Od: "matryca" <m...@o...pl>

    > 30 zł i wizyta w sądzie - masz wypis od ręki
    >
    > M.

    Chyba baaardzo lamerskie pytanie, ale w ktorym sadzie? Nie wiem gdzie sie
    firma miesci ...

  • 8. Data: 2005-07-19 23:47:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    matryca napisał(a):

    > Chyba baaardzo lamerskie pytanie, ale w ktorym sadzie? Nie wiem gdzie sie
    > firma miesci ...

    W Warszawie ul. Barska - na tyłach Hali Kopińskiej

    M.

  • 9. Data: 2005-07-20 23:04:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "matryca" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym czy US/gmina ma obowiazek podac mi adres firmy? Na jakiej
    > podstawie?

    Gmina tak - pod warunkiem, ze nie jest to spółka prawa handlowego, bo
    wówczas odpowiedzi należy szukać w KRS.

  • 10. Data: 2005-07-21 07:02:44
    Od: "ania " <a...@g...pl>

    Czy tam mieści się rejestr centralny??