  • 1. Data: 2005-07-19 21:37:36
    Temat: Pozew uproszczony o nakaz zapłaty - wycofanie?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    Mam pytanie - czy jeśli pozew już został złożony w sądzie, to od razu się płaci
    czy dopiero jak sąd wezwie?
    bo spółdzielnia mieszkaniowa złożyła taki pozew przeciwko mnie, ja się za późno
    o tym dowiedziałem, chciałbym się dogadać ze sp-lnią, ale nie wiem czy mogę
    prosić o wycofanie pozwu? Czy to jest realne - czy jeśli już opłacili pozew
    (dobrych kilkaset zł), to jak wycofają pozew, to kasę im zwróci sąd?
    Proszę o odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-07-19 21:43:10
    Temat: Re: Pozew uproszczony o nakaz zapłaty - wycofanie?
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:33d9.00000805.42dd729f@newsgate.onet.pl...
> [...]
    opłacili pozew
    > (dobrych kilkaset zł), to jak wycofają pozew, to kasę im zwróci sąd?

    Sąd zwróci wpis sądowy, jeśli powód wycofa pozew _zanim_ zostanie
    wysłany do powoda (sprawdzone osobiście).

    L.

  • 3. Data: 2005-07-19 21:44:08
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dbjs5d$ado$1@news.onet.pl...

> [...]
    > opłacili pozew
    >

    > Sąd zwróci wpis sądowy, jeśli powód wycofa pozew _zanim_ zostanie
    > wysłany do powoda (sprawdzone osobiście).

    Oczywiście w drugiej części zdania chodzi o pozwanego.

    L.