  • 11. Data: 2009-08-14 19:36:38
    Temat: Re: Jak legalnie dorobić ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h64e1p$3ut$1@news.onet.pl...

    > zleceniodawca

    A jesli jest to OFNPDG?

    > ale podatek mozna placic samemu
    > a ZUS moze sobie poogladac dziela co najwyzej
    > ;-)

    A pojecie "tworcy i artysty" w ustawie o ubezpieczeniach spolecznych?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-08-14 20:38:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    SDD wrote:
    > Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jesli jest to OFNPDG?

    Nie przerabiałem :-)

    > A pojecie "tworcy i artysty" w ustawie o ubezpieczeniach spolecznych?

    Jako dizałalność dodatkowa? IMHO nie ma nic wspólnego, w każdym razie
    kilkunastoletnia praktyka nic nie wykazała ;-) Zdaje się, że są jakieś
    prawne podstawy do tego, ale szczegółów nie znam. Napisałem to, co znam
    z praktyki

    M.