  • 1. Data: 2004-08-03 08:21:03
    Temat: Jak kupic samochod na czesci?
    Od: "Piotr" <u...@p...onet.pl>

    Chce kupic samochod generalnie malucha na czesci do mojego ;) jak to zrobic
    zebym nie musial rejestrowac i placic zbednych oplat?

  • 2. Data: 2004-08-03 10:26:08
    Temat: Odp: Jak kupic samochod na czesci?
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    jak to zrobic
    > zebym nie musial rejestrowac i placic zbednych oplat?

    nie wprowadzaj samochodu do ruchu drogowego. Po zakupie przywieź go do
    siebie na przyczepie itp. i rozmontuj

    brett

  • 3. Data: 2004-08-03 11:28:06
    Temat: Re: Jak kupic samochod na czesci?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > nie wprowadzaj samochodu do ruchu drogowego. Po zakupie przywieź go do
    > siebie na przyczepie itp. i rozmontuj

    Ale wypadało by go zezłomować! Z tym, ze do złomowania wystarczy chyba
    tabliczkę znamionową oddać. Kompletności skorupy nikt nie sprawdza.

  • 4. Data: 2004-08-04 08:35:38
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    > Ale wypadało by go zezłomować! Z tym, ze do złomowania wystarczy chyba
    > tabliczkę znamionową oddać. Kompletności skorupy nikt nie sprawdza.

    za zlomowanie trzeba zaplacic a to moze sie juz nie oplacic :( druga
    sprawa to po co przywozic na przyczepie, 30 dni mozna jezdzic na starym
    dowodzie. przypilnuj ubezpieczenia bo jak do 30 dni po zakupie nie
    wypowiesz to automatycznie cala polisa przejdzie na ciebie.

    --
    yankes(at)poczta.onet.pl