  • 81. Data: 2007-07-10 21:01:10
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Tom" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f70nk6$cdq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Chodzi mi o to, że wyciąganie takiego wniosku jak twój jest nieuprawnione.
    > Jeżeli jestem w stanie zabić psa, to nie można z tego wnioskować, że
    > byłbym w stanie zabić człowieka.

    Czy ja wiem czy takie nieuprawnione? Wiekszosc seryjnych mordercow zaczynala
    od torturowania/mordowania zwierzat i to juz nawet w dziecinstwie.Pare mcy
    temu ogladalam dokument HBO - spowiedz IceMana - Richarda Kuklinskiego.
    Staruszek z ujmujacym usmiechem opowiadal jak zrzucal psy z dachu, a koty
    palil żywcem w piecu kotłowiczym aby potem z rownie ujmujacym usmiechem
    opowiedziec jak to torturowal i zabijal ludzi. Przyznal, ze zabil, jak sam
    szacuje okolo 200 osob.

    Jesli szczekanie psa doprowadza kogos do takiego wrzenia, ze zamiast myslec
    racjonalnie szuka najbardziej ekstremalnego wyjscia z sytuacji to czy
    naprawde jest takie niemozliwe, ze ta sama osoba, tak samo latwo bedzie
    szukac ekstremalnych wyjsc z innych denerwujacych ja sytuacji?

    Angie

  • 82. Data: 2007-07-10 21:20:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f70s0t$up9$1@news.onet.pl Angie <j...@o...eu> pisze:

> [...]
    > to czy naprawde jest takie niemozliwe, ze ta sama osoba, tak samo latwo
    > bedzie szukac ekstremalnych wyjsc z innych denerwujacych ja sytuacji?
    Dyskutujesz z dewiantem.
    W poście początkującym wątek wyraźnie to coś napisało: "Chciałem go jakoś
    uśmiercić (za szczekanie) i nie wiem czy mi się to OPŁACA" (podkr. i wtręt -
    moje).

    --
    Jotte

  • 83. Data: 2007-07-10 21:32:36
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    Tom wrote:

    > Niektórzy tutaj krytykują. Ale przecież to jest takie same morderstwo,
    > jakich w rzeźni ciągle się odbywa wiele. Pies nie jest bardziej
    > rozwinięty umysłowo niż kura czy krowa czy świnia. Tak samo odczuwa
    > swoją śmierć.

    W naszej kulturze przyjęło się, że oprócz samego występku osądzany jest
    też motyw. Inaczej będzie osądzony morderca-mściciel krzywdy na rodzinie,
    inaczej taki co zabije za 3,50 PLN.

    W Twoim przypadku: zabijesz, bo coś Ci szczekało, w moim, bo byłem głodny
    a to smacznie wyglądało :-)

    --
    Mariusz Lotko

  • 84. Data: 2007-07-11 06:58:56
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No cóż - tylko udowadniasz, że jesteś tylko kolejnym odmóżdżonym
    > dresiarzem... Pracujesz w hipermarkecie? Nie bój się - niedługo
    > wylecisz, bo licencje będą potrzebne ;->

    Wszyscy kojarza ci sie z dresiarzami? Wspolczuje, Lawa. To musi
    byc okropne doswiadczenie. :)))

    Neko

  • 85. Data: 2007-07-11 06:59:33
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Wyraźnie widać, że prawda ciebie w oczy kole, nieumiejący poprawnie
    > cytować szczylku...

    I ktos tu mowil o dresiarstwie...

    Neko

  • 86. Data: 2007-07-11 07:12:42
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Wszyscy kojarza ci sie z dresiarzami? Wspolczuje, Lawa. To musi
    > byc okropne doswiadczenie. :)))

    Ciekawe jak mówi do żony, która w niedzielne popołudnie ubiera w domu
    dresik? "Ty tępa dresiaro!" :)

    ...a może to właśnie żona go bije? A potem, że go dresiarze napadli :>

    M.

  • 87. Data: 2007-07-11 09:52:46
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 10 Jul 2007 23:01:10 +0200, Angie napisał(a):

    > Czy ja wiem czy takie nieuprawnione? Wiekszosc seryjnych mordercow zaczynala
    > od torturowania/mordowania zwierzat i to juz nawet w dziecinstwie.Pare mcy
    > temu ogladalam dokument HBO

    Za dużo TV ;-)

    Wychowałem się na wsi. Topienie psów i kotów było zawsze powszechne,
    a jakoś o morderstwach nie słyszałem w okolicy. Że już o świniach,
    królikach i drobiu nie wspomnę. O gościu palącym koty w kotłowni
    też słyszałem - nie został seryjnym mordercą - choć swoje odsiedział
    za kradzieże.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 88. Data: 2007-07-11 10:03:17
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 11:52:46 +0200, Henry (k) napisał(a):

    > O gościu palącym koty w kotłowni
    > też słyszałem - nie został seryjnym mordercą - choć swoje odsiedział za
    > kradzieże.

    Pewnie jest tak, że od palenia kotów zaczynają złodzieje. Mordercy - od
    zabijania psów.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 89. Data: 2007-07-11 10:16:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MarlonB napisał(a):

    > Ciekawe jak mówi do żony, która w niedzielne popołudnie ubiera w domu
    > dresik? "Ty tępa dresiaro!" :)

    Chłopcy, znajdźcie sobie osobny pokój... Bo, z tego co widzę, wazelinki
    nie potrzebujecie...

    PS: 2xplonk

  • 90. Data: 2007-07-11 10:27:38
    Od: Tom <t...@o...pl>

    Angie pisze:
> [...]
    > naprawde jest takie niemozliwe, ze ta sama osoba, tak samo latwo bedzie
    > szukac ekstremalnych wyjsc z innych denerwujacych ja sytuacji?

    Jeżeli uważasz takie wyciąganie wniosków za uprawnione, to nie możesz
    także zabijać komarów co wykazałem wcześniej. Bo zabijanie komarów może
    przyczynić się do tego, że w przyszłości zabijesz psa. A później możesz
    zabić człowieka.
    Jeżeli mordowanie zwierząt wpływałoby na mordowanie innych ludzi, to
    rzeźnicy i mieszkańcy wsi byliby seryjnymi mordercami. Ale tak nie jest.