  • 11. Data: 2007-07-08 19:30:36
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6rdsc$ee7$1@news.dialog.net.pl Wojciech "Spook" Sura
    <spook.no@unwanted_mail.op.pl> pisze:

    > Ja, na przykład, myślałem, że chodzi o tego paskuda, który wyje i
    > doprowadza do szału autora wątku. Pasuje jak ulał.
    Jak zatem widzisz, znalazłeś się w mylnym błędzie.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-07-08 19:53:40
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Jak zatem widzisz, znalazłeś się w mylnym błędzie.

    Ja w takim razie też się myliłem.

    Tomek

  • 13. Data: 2007-07-08 19:57:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6rfc8$svv$1@news.onet.pl Tomek <b...@o...pl> pisze:

    > Ja w takim razie też się myliłem.
    Errare humanum est.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2007-07-08 20:29:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:

    > Jak zatem widzisz, znalazłeś się w mylnym błędzie.

    Ale bełkot...

  • 15. Data: 2007-07-08 20:36:32
    Od: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net>

    Tomek pisze:

    > Ja w takim razie też się myliłem.
    >

    > Tomek

    I ja się myliłem. Ja myślałem, że chodzi o właściciela psa:D

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 16. Data: 2007-07-08 20:42:04
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
    wiadomości news:f6rdsc$ee7$1@news.dialog.net.pl...

    > Ja, na przykład, myślałem, że chodzi o tego paskuda, który wyje i
    > doprowadza do szału autora wątku.

    Strach pomyslec co bedzie jak sasiad autora watku dorobi sie dziecka, ktore
    placzem/smiechem/tupaniem bedzie doprowadzac do szalu autora watku.....

    Angie

  • 17. Data: 2007-07-08 20:50:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:d2u7m4-7h9.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Ale bełkot...
    Nie, nie radzisz sobie. Może ci ktoś wytłumaczy pochodzenie tego zwrotu,
    mnie się nie chce.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2007-07-08 21:04:25
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 08 Jul 2007 22:50:34 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nie, nie radzisz sobie. Może ci ktoś wytłumaczy pochodzenie tego zwrotu,
    > mnie się nie chce.

    Normalne pochodzenie, tradycja gry słów, zaczęło się od starego tekstu
    "tenis w porcie" a skończyło na współczesnych "słuszna racja" oraz "mylny
    błąd".
    Trzeba mieć wyobraźnię, żeby zrozumieć - oraz nie mieć wyobraźni, żeby
    uznać to za bełkot.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 19. Data: 2007-07-08 21:08:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6rjgo$821$10@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > Normalne pochodzenie, tradycja gry słów, zaczęło się od starego tekstu
    > "tenis w porcie" a skończyło na współczesnych "słuszna racja" oraz "mylny
    > błąd".
    Pradziadek przy saniach, domki w Słupsku, mała generała paczka itd.

    > Trzeba mieć wyobraźnię, żeby zrozumieć - oraz nie mieć wyobraźni, żeby
    > uznać to za bełkot.
    Ewa Szumańska, "będąc młodą lekarką"...
    Nie znasz?? Nie wierzę...

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2007-07-08 21:59:10
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    jaQbek pisze:
    > Nic nie da. Lepsze są urządzenia, które emitują ultradźwięki,
    > niesłyszalne dla ludzi, a piekielnie wkur*** psy. Najlepiej, jesli takie
    > coś włącza się na dźwięk szczekania psa (a ponoć takie rzeczy już są).
    > Przymocowujesz głośnik na ścianie od strony sąsiada i masz spokój

    no urządzenie jest niezłe. u nas inkasenci używają takie coś jak wchodzą
    na posesję do ludzi i nagle jakieś bydle wyskakuje zza winkla.