  • 21. Data: 2003-10-17 23:32:41
    Temat: Re: Jak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie)
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Wed, 24 Sep 2003 12:43:35 +0200, Anula wrote: [ciach]
    > Dziękuję za słowa pocieszenia. Ale w bloku to my jesteśmy "nowi".
    > Młodzi, niewychowani, bezczelni itp. itp. Po drugiej stronie są "oni"
    > - inni sąsiedzi, którzy się znają od lat. Są to w większości
    > starsi ludzie. Nie jestem pewna, czy poprą nas czy sąsiadkę mającą
    > "przyjaciółki" w zarządzie wspólnoty. Podobno nie jest zbyt lubiana,
    [ciach]

    co prawda wątek jest już mocno starożytny, i może i jest rozwiązanie
    w dalszej częście, ale dodam swoje 0.03PLN, pesymistyczne 3gr.

    sąsiadka może nie mieć ewidentnie racji, może być nielubiana, ale
    jeżeli jest zdeterminowana i ma dużo czasu (a skoro jest staruszką, to
    pewnie emerytką/rencistką, to jest z natury zdeterminowana, i ma dużo
    czasu), to dużo może.

    znam nieco podobną sytuację(tzn podobną ze względu na sąsiedztwo, a nie
    zagrożenie licytacją) znajomych z sąsiadem, ww sąsiad jest
    zdeterminowany i czasu ma aż nadto. nie wdając się w szczegóły,
    racja jest ewidentnie po stronie znajomych, każdy z czynników
    decyzyjnych (sprawa nie wychodzi poza spółdzielnię) osobno to
    mówi znajomym, nikt sąsiada nie lubi, ale jak przychodzi co do
    czego, to jakoś tak dziwnie wszystko się układa odwrotnie.

    po prostu jest to tak uporczywy człowiek, że skuteczny. dano im
    wyraźnie do zrozumienia, że mają z nim tyle kłopotów, że wolą nie
    narażać się na wzmożenie jego upierdliwości. po prostu nie ruszać,
    żeby nie śmierdziało.

    --
    #pld
    20:39:09 <@mmazur> mamy już pld1.0?