  • 1. Data: 2003-09-24 08:05:38
    Temat: dot. ZUS z 23.09.
    Od: "Irena" <i...@p...onet.pl>

    Nie wiem wlasnie czy bylam zgloszona przez pracodawce w ZUS-e czy nie.

    Faktem jest jednak, ze sama wystapilam z wnioskiem do tegoz urzedu, by
    sprawdzil czy skladki sa w ogole wplacane, a jesli tak - to w jakiej
    wysokosci. .
    Bodzcem dla mnie stalo sie rozliczenie, ktore jest naliczane przez II
    filar.i wysylane do domu raz na rok.

    Okazalo sie, ze przez przeszlo 2 lata pracodawca nie odprowadzal za mnie
    skladek.

    I teraz mam pytania..

    - Czy moje wystapienie z wnioskiem i podanie odpowiednich danych
    pracodawcy, mozna traktowac jako zgloszenie mnie do ZUS-u, czy musi tego
    dokonac tylko i wylacznie on?
    - Czy musze zglosic to odpowiednim organom / czego bym bardzo nie chciala/
    czy teraz ZUS sam zajmie sie ta sprawa?

    Bardzo prosze Szanownych Grupowiczow o odpowiedz. - dziekuje.

  • 2. Data: 2003-09-27 07:52:20
    Temat: Re: dot. ZUS z 23.09.
    Od: "Ramirez" <r...@y...com>

    "Irena"
> [...]
    > filar.i wysylane do domu raz na rok.
    >
    > Okazalo sie, ze przez przeszlo 2 lata pracodawca nie odprowadzal za mnie

    ZUS Ci to napisal?
    Jak znam ZUS to pracodawca pewnie wszystko wplacal a oni nie przelali
    pieniedzy na konto w funduszu emerytalnym. Trzymaja pieniadze, obracaja nimi
    i wynajduja byle gowniane przyczyny, zeby tylko nie przeslac ich dalej.
    A moze sami zgubili Twoj druk zgloszeniowy, ktory pracodawca zlozyl u nich?

    Nie wierz w zadne slowo, ktore mowi ten pier...ny ZUS.