  • 1. Data: 2003-09-24 09:31:43
    Temat: zaswiadczenie o niekaralnosci
    Od: "Mateusz" <m...@N...pl>

    gdzie dostane?
    slyszalem ze podobno to wydaje jakis tam sad w wawie?
    jesli tak to jaki i gdzie
    lub czy jest mozliwosc otrzymania takowego w dawnych sadach wojew
    ile sie na to czeka no i placi
    dzieki za odpowiedz

    --
    z adresu usun NOSPAM
    pzdr

  • 2. Data: 2003-09-24 19:22:57
    Temat: Odp: zaswiadczenie o niekaralnosci
    Od: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl>

    Użytkownik Mateusz <m...@N...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bkroa5$29p$...@k...ds.pg.gda.pl...
> [...]
    > jesli tak to jaki i gdzie
    > lub czy jest mozliwosc otrzymania takowego w dawnych sadach wojew

    Warszawa, ulicy nie pamiętam, ale to boczna francuskiej, jest tam MSW
    bodajże. Już nie w sądzie na Solidarności. Kosztuje toto 50 złotych, wydają
    od ręki, lub można poprosić listownie, troszkę dłużej, ale nie trzeba
    odwiedzać stolicy. Najlepiej przyjechać około12:00 - najmniejsze koleiki.
    Jak coś, pisz na priv, mogę sprzwadzić dokładnie adres.

    Marek Sołtysiak