  • 1. Data: 2003-09-24 07:23:47
    Temat: logo miasta a zadania urzedu miasta
    Od: "grupy" <b...@g...pl>

    Czy urzad miejski ma prawo decydować (rościć sobie prawo) do zarządzania
    logo miasta, ktorego autorstwo przypada powiedzmy na wiek XVI. Z tego co
    kiedyś gdzieś czytalem zadna instytucja nie moze rościć sobie praw do znaku
    ktorego autrostwo ma wiecej 30 lat i wczesniej nie byla za ten znak
    pobierana opłata? jesli ktoś może mi pomóc bede wdzieczny

    Nadmienie iz urzad miejski zada oplat za korzystanie z logo a takze
    uzyskania zgody na umieszczenie logo miasta np na stronach internetowych

  • 2. Data: 2003-09-24 08:03:46
    Temat: Re: logo miasta a zadania urzedu miasta
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "grupy" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nadmienie iz urzad miejski zada oplat za korzystanie z logo a takze
    > uzyskania zgody na umieszczenie logo miasta np na stronach internetowych

    Nie ma czegoś takiego jak "logo" miasta, chodzi zapewne o herb.

    I miasto ma prawo pobierać opłaty za uzywanie herbu takze nazwy miasta do
    reklamy produktów. Tej kwestii nie regulują przepisy prawa o znakach
    towarowych,