  • Data: 2003-03-18 09:02:31
    Temat: Jak "bezpiecznie" wynająć komuś mieszkanie.
    Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    Chciałbym wynająć moje mieszkanko. Zgłosiła się chętna osoba. Jest to
    samotna mama z dzieckiem.
    Nie stać mnie na późniejsze problemy z przyszłą lokatorką więc chciałbym się
    dowiedzieć czy w sytuacji gdyby się okazało że pani staje się nie wypłacalna
    i przestaje płacić za mieszkanie ja mam jakieś prawa i mogę taką osobę
    "wykwaterować".
    Czy jest możliwa taka sytuacja że ja nie dostaję żadnych opłat, nie mogę
    pozbyć się lokatorki ( a sam popadam w kłopoty bo nie mam np. z czego
    spłacić kredytu)?

    Z góry dziękuję za pomoc
    Darek