  • Data: 2003-03-19 00:36:20
    Temat: Re: Jak "bezpiecznie" wynająć komuś mieszkanie.
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Reasumując: jak wynajmiesz a ktoś nie będzie chciał płacić i nie będzie
    > chciał się wyprowadzić to stracisz dużo czasu i jeszcze więcej kasy, aby się
    > go pozbyć.
    Ta, wiem coś o tym. Mi najemca nie płacił przez 3 miesiące, narobił
    długów w spółdzielni. Szczęściem w nieszczęściu jest to, że nie mogłem
    się doprosić monterów TPSA i koniec końców nie założyli mi telefonu.
    Mieszkanie na szczęście opuścili, ale mam (tylko i aż) kilka tysięcy do
    tyłu. Oczywiście wymaga malowania, ale kto by się takimi drobiazgami
    przejmował.
    Naprawdę byłem szczęśliwy, że się wynieśli, bo właściwie nikt ich do
    tego nie mógłby zmusić :-(
    A teraz to "zwykły" komornik będzie z pensji/kuroniówki pewnie ściągał
    (jak założę sprawę - dałem im czas do końca marca na spłacenie pierwszej
    raty).

    chester