  • 1. Data: 2005-04-05 13:33:56
    Temat: Jadza pozyczonym autem za granicą
    Od: "Michał \"MishA\" Pabian" <m...@p...onet.pl>

    Witam !!!
    Zamierzam pożyczyć samochód od ojca dziewczyny i pojechać nim za granicę,
    czy mogę się liczyc z jakimiś przykrymi niespodziankami za granicą? Kraje
    które chcę odwiedzić to Niemcy i Dania. Czy powinienem miec jakieś
    oświadczenie właściciela pojazdu??
    Dzięki za pomoc
    Pozdr.
    --
    Michał

  • 2. Data: 2005-04-05 16:27:52
    Temat: Re: Jadza pozyczonym autem za granicą
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał "MishA" Pabian wrote:
> [...]
    > czy mogę się liczyc z jakimiś przykrymi niespodziankami za granicą? Kraje
    > które chcę odwiedzić to Niemcy i Dania. Czy powinienem miec jakieś

    Nigdy nic nie miałem i nigdy nikt się o nic nie pytał.
    prawko, dokumenty samochodu i ubezpiecznie.