  • 1. Data: 2005-04-05 12:59:01
    Temat: Bez paszportu do Rzymu ?
    Od: "Weronika Styka" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Przed chwilą sie zorientowałam, że mam nieważny paszport. Mam szansę dotrzeć
    do Rzymu na stary - ksiażeczkowy Dowód Osobisty?

    Pozdrawiam
    Weronika

  • 2. Data: 2005-04-05 13:57:32
    Temat: Re: Bez paszportu do Rzymu ?
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Weronika Styka" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d2u22l$j2a$1@inews.gazeta.pl...

    > Przed chwilą sie zorientowałam, że mam nieważny paszport. Mam szansę
    dotrzeć
    > do Rzymu na stary - ksiażeczkowy Dowód Osobisty?

    Jak jestes podobna do osoby na zdjeciu i dowód nie wyglada na pierwszy rzut
    oka na falszowany to przejedziesz spokojnie.

    vertret

  • 3. Data: 2005-04-05 18:50:55
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "vertret(at)op.pl" <vertret @ op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rzut
    > oka na falszowany to przejedziesz spokojnie.

    kontrole tożsamości będą na granicy pol-cze i cze-aust ... potem kontroli
    może nawet nie być...

  • 4. Data: 2005-04-11 22:37:27
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    niebacznie popelnil news:j6B4e.30490$zY6.11975@news.chello.at:

    > kontrole tożsamości będą na granicy pol-cze i cze-aust ... potem
    > kontroli może nawet nie być...
    Kontrole tożsamości BYŁY:
    PL/CZ - nie
    CZ/AU - nie
    AU/IT - TAK!
    A tak BTW: kilometrowych kolejek przed Rzymem - nie było,
    nadzwyczajnej blokady miasta - nie było,
    tłoku na Cieszynie "wte i wewte" - nie było, itd.
    A nie wierzyłem do końca jak mówili że TV kłamie...

    --
    pozdro
    poreba