  • 1. Data: 2005-04-05 11:55:37
    Temat: W JAKIEJ FORMIE ZŁOZYĆ SKARGĘ DO SĄDU
    Od: "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl>

    mam taki problem
    kupiłem nieruchomość , która miała na sobie hipotekę banku na początki(2001
    r.) w kwocie 50,000 zł. w miedzy czasie było przewalutowanie kredytu w tym
    banku na ? i poprzedni właściciel nie dopełnił formalności(nie zmieniono
    wpisu w księdze wieczystej odnośnie hipoteki i pozostało tak jak było
    50,000) ja kupiłem tę nieruchomość też na kredyt , więc na nieruchomość
    weszła hipoteka następnego banku (dotycząca mojego bieżącego kredytu) mój
    bank zażądał, po spłaceniu kredytu poprzedniego właściciela, wykreślenia
    tamtej hipoteki. bank tamten wystawił zgodnie ze swoimi dokumentami
    zezwolenie na wykreslenie hipoteki(czyli: na zaswiadczeniu jest podana kwota
    w ?, w innej kwocie w przeliczeniu na złotówki niż ta kwota będąca w księdze
    wieczystej) złożyłem wniosek o wykreślenie tamtej hipoteki ,i dostałem
    postanowienie z sądu o oddalenie wniosku, z powodu że w księdze wieczystej
    jest zapisana hipoteka na kwote 50,000 zł , a zezwolenie z banku na
    wykreslenie jest w kwocie ? 24,180. więc odnośnie takich rozbieżności nie
    może sąd pozytywnie rozpatrzyc mojego wniosku. Gdy poszedłem do sądu o
    wyjasnienie sytuacji , pani mi powiedziała ,że najtaniej i najprościej
    będzie aby dostarczyć z tamtego banku odpowiednie zaswiadczenie (co mam już
    do odebrania w banku) oraz złożyc skargę do sądu , aby rozpatrzyli jeszcze
    raz mój wniosek jeżeli nie zrobię nic w tej sprawie przepada mi kasa co już
    zapłaciłem (320,20) i chcąc ponownie składac wniosek znowu naliczą , a czas
    mam do końca obecnego tygodnia
    i tu mój problem : w jakiej formie mam napisać tą skarge ,żeby to
    było napisane tak , aby nie było już sie do czego przyczepić i aby te
    wykreślenie hipoteki było załatwione. w sumie winy sądu tu nie widzę , tylko
    porzedniego właściciela, więc czy taka skarga nie pociągnie się innym torem?
    z góry dziękuję i pozdrawiam: piotr_ek7

  • 2. Data: 2005-04-05 19:44:49
    Temat: Re: W JAKIEJ FORMIE ZŁOZYĆ SKARGĘ DO SĄDU
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości

    Napisz w dowolnej formie. jeśli nawet coś skopiesz, to zachowany
    zostanie termin wniesienia, a sąd wezwie Cię do uzupełnienia.

    Ale co do formy, to po prostu wnosisz o uchylenie postanowienia wydanego
    w tej sprawie uzasadniając, że przedłożyłeś taki dokument, jaki dał Ci
    bank i Ty za niego odpowiadasz. Zgodnie z sugestią sądu teraz
    przedkłądasz aktualny.

  • 3. Data: 2005-04-05 20:31:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > w tej sprawie uzasadniając, że przedłożyłeś taki dokument, jaki dał Ci
    > bank i Ty za niego odpowiadasz. Zgodnie z sugestią sądu teraz

    Po prostu trzeba złożyć apelację.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2005-04-05 21:35:08
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Johnson napisał(a):
    > Po prostu trzeba złożyć apelację.

    raczej skargę na orzeczenie referendarza...
    chyba że coś pokręcił, zresztą będzie na pouczeniu

    KG