  • 281. Data: 2021-01-23 05:27:05
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To też jest tylko taka figura retoryczna bez przełożenia praktycznego i
    > można to bardzo łatwo wykazać. Mam?

    W sumie autorem tej myśli nie jestem, ale jestem ciekawy twojej
    argumentacji. Bo dość radykalne poglądy co należy z lewactwem robić są
    wśród części elektroratu pis na tyle popularne, że wcale bym się nie
    dziwił jakby przyklasnęli najpierw izolacji a potem fizycznemu pozbyciu
    się, w ten czy inny sposób, gorszych polaków z kraju. I niestety - wcale
    nie żartuje.

    Z tego co kojarzę to nie piszesz z polski, więc możesz mieć wrażenie, że
    to internetowe szczekanie. Ale przypomnę, że chyba ze dwa lata temu już
    władza "nie pochwalała ale rozumiała" fizyczne napadanie na przeciwników
    politycznych. Teraz nawet się z tym nie kryje i robi to na pełnej kurwie
    zarówno kulsonami jak i ziobrokraturą. Powiem to co pisałem wielokrotnie
    - jeśli powstaje możliwość (powiedzmy "prawna"), popełnienia jakiegoś
    kurewstwa, to znaczy że jest tylko kwestią czasu aż zostanie ono
    popełnione. Tej władzy dotyczy to w szczególności.

    --
    Shrek

  • 282. Data: 2021-01-23 05:29:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaprzeć się więc, dać się aresztować i walczyć po sądach z każdym takim
    > misiem? W czym będzie to skuteczniejsze od niekopania się z tym koniem i
    > złożeniem na niego skargi post factum?

    Choćby tym, że o tym teraz dyskutujemy, bo pół polski to widziało.

    --
    Shrek

  • 283. Data: 2021-01-23 05:41:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na złamanie spiralne nic nie poradzę, ale utrata pracy w wyuczonym
    > zawodzie ze wszystkimi tego konsekwencjami z całą resztą potencjalnych
    > finansowych konsekwencji jest dość porównywalna. Nie bawmy się w
    > demagogię.

    No widzisz, a jednak ludzie prostestują przeciw bezprawiu i ich szanuję,
    a dla kulsona co ich gnoi i policji jako takiej, żadnego szacunku już
    nie mam.

    > Obawiam się, ż to nie jest zeszmacenie a norma. Przynajmniej dla wielu.
    > Jak inaczej wyjaśnić to nieustające poparcie dla wiadomej frakcji?

    W większości to zwykla korupcja polityczna. Ale rzeczywiści jakaś tam
    część ma narąbane pod deklami i chętnie by stanęła na miejscu tego
    policjanta. Ale też bez przesady - to jakiś tam procent.

    > Pewnie coś w tym jest, ale może to tylko taka maniera, a jak się czują
    > na bardziej bezpiecznym gruncie to może są bardziej zwyczajni? Ponownie,
    > nie mam jak oceniać, a na wystąpienie publiczne patrzę z dystansem.

    Nie - z częścią znam się dobrze - wódki nie piłem, ale gadamy sobie po
    luzacku łącznie z tematami "firmowymi" i politycznymi. Oni na prawdę
    mają wyryte, żeby nie myśleć za wiele a wykonywać po prostu rozkazy, bo
    jak się za dużo myśli to głowa boli.

    > Sam chciałem być strażakiem a nawet Gierkiem. Myślę, że wyrośnie.

    Sie wie;)

    --
    Shrek

  • 284. Data: 2021-01-23 07:11:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dziwił jakby przyklasnęli najpierw izolacji a potem fizycznemu pozbyciu
    > się, w ten czy inny sposób, gorszych polaków z kraju. I niestety - wcale

    Chodzi o to, że z takich deklaracji nic konkretnego nie wynika. Jak ktoś
    twierdzi, że nie można stać obojętnie i należy dać opór każdemu wrażemu
    bałwankowemu kulsonowi to już w trakcie tej dyskusji powinnismy mieć co
    najmniej kilka zawiadomień o możliwość popełnienie przestępstwa. Bo
    przecież nie ważne, że nie nas to osobiście spotkało. Ktoś tu złożył takie
    zawiadominie?

> [...]
    > kurewstwa, to znaczy że jest tylko kwestią czasu aż zostanie ono
    > popełnione. Tej władzy dotyczy to w szczególności.

    Nie wątpie, że może się stać jak piszesz, ale darcie się za chabety i
    dyskursy ze stójkowymi nie wydaje mi się mogą coś tu pomóc, a do tego
    mam wrażenie jestem tu przekonywany.

    --
    Marcin

  • 285. Data: 2021-01-23 09:33:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Chodzi o to, że z takich deklaracji nic konkretnego nie wynika.

    Niestety wynika. W polsce mieliśmy już polityczne czystki w
    administracji publicznej (nie mówię o standardowej zmianie dyrektorów i
    powiedzmy naczelników działów i poupychaniu swoich), szykanowanie
    sędziów i prokuratorów, seryjne umarzanie postępowań niewygodnych
    partii, fizyczne ataki na przeciwników politycznych, aresztowania
    polityczne w końcu zabójstwo adamowicza - a no i powołanie straży
    narodowej przez naczelnika państwa. I nie brakuje ludzi którzy twierdzą
    "i bardzo kurwa dobrze". Dodatkowo styuacja jest rozwojowa i za każdym
    razem od jakiś pięciu lat aktualny jest obrazek "do tego się nie posuną
    > tutaj są > tam kurwa poszli". Więc nie podzielam twojego optymizmu. W
    ciągu jakiś 5 lat dokonano totalnej destrukcji systemu prawa, która w
    konsekwencji daje bezkarność zarówno instytucjonalnej jak i oddolnej
    agresji (również fizycznej) na przeciwników politycznych. Pogląd, że
    mimo iż bezkarnie można to nic takiego nie nastąpi jest niestety dość
    naiwny. Drugim problemem jest to że odpowiedź będzie proporcjonalna -
    sprzątanie po pisie z konieczności odbywać się będzie na pisich
    zasadach. To jest trwałe rozpierdolenie systemu państwowego demokracji i
    praworządności w kraju.

> [...]
    > bałwankowemu kulsonowi to już w trakcie tej dyskusji powinnismy mieć co
    > najmniej kilka zawiadomień o możliwość popełnienie przestępstwa.

    Problem w tym, że składanie takich zawiadomień jest bezcelowe. Juz
    lepiej nagrać kulsona i wrzucić na jutuba.

    > Nie wątpie, że może się stać jak piszesz, ale darcie się za chabety i
    > dyskursy ze stójkowymi nie wydaje mi się mogą coś tu pomóc, a do tego
    > mam wrażenie jestem tu przekonywany.

    Przypomnę do czego się odnosiłem:

    "
    > Wiesz, ludzie przed II wojną światową tez twierdzili, ze nie warto się
    > kopać z koniem. Oj tak, opaska, a co mi się stanie jak będą ją nosić...
    > A potem już nie było czego bronić. Jeśli pozwalasz na bezprawie w jednym
    > miejscu, to pojawi się ono z dużo większą siłą.

    To też jest tylko taka figura retoryczna bez przełożenia praktycznego i
    można to bardzo łatwo wykazać. Mam?"

    Miałeś łatwo wykazać, że figura retoryczna i odpuszczanie
    funkcjonariuszom państwa bezprawnego szykanowania grup obywateli nie
    będzie w praktyce prowadzić do powtórzenia tego bezprawia z wyższą siła.
    Ty twierdzisz że to praktycznie nie możliwe, ja mówię, że jesteśmy tego
    świadkiem - od kilku lat z każdym rokiem to bezprawie i bezczelność
    władzy systematycznie rosnie.

    --
    Shrek

  • 286. Data: 2021-01-23 10:27:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > sprzątanie po pisie z konieczności odbywać się będzie na pisich
    > zasadach. To jest trwałe rozpierdolenie systemu państwowego demokracji i

    I pójście na konfrontacje z krawężnikiem i trafienie do aresztu uzdrowi
    sytuację?

    > Problem w tym, że składanie takich zawiadomień jest bezcelowe. Juz
    > lepiej nagrać kulsona i wrzucić na jutuba.

    Przecież sam napisałem, że należy nagrywac i rozpowszechniać. Natomiast
    stawianie tego bałwana wbrew kulsonowi w imię obrony prawa jest MZ bez
    większego sensu i jeśli się do tego nawołuje to powinno się też w imię
    wyższych idei składać zawiadomienia, aby pokazać również drogą formalną,
    że problem istnieje.

> [...]
    > Ty twierdzisz że to praktycznie nie możliwe, ja mówię, że jesteśmy tego
    > świadkiem - od kilku lat z każdym rokiem to bezprawie i bezczelność

    Nie, miałem wykazać, że to figura retoryczna za którą nie idą konkretne
    czyny - przeczytałem tu, ze żadna różnica, czy bałwan czy masowy protest
    z pałowaniem uczestniczek, więc rozumiem trzeba doprowadzić do sytuacji
    gdy krawężnik spałuje nas za bałwana, bo przecież nie wolno odpuszczać.

    --
    Marcin

  • 287. Data: 2021-01-23 10:50:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > z pałowaniem uczestniczek, więc rozumiem trzeba doprowadzić do sytuacji
    > gdy krawężnik spałuje nas za bałwana, bo przecież nie wolno odpuszczać.

    Widocznie źle cię zrozumaiłem - przedpisca pisze, że odpuszczanie
    łamania prawa przez władzę doprowadza metodą gotowanej żaby do bardzo
    złych rzeczy i podaje przykład (skądinąd trochę przerysowany - ale z
    głownie z takiego powodu, że by nas wcześniej z UE wypierdolili, a wtedy
    pisiry musiałby na białoruś uciekać). A z twojej odpowiedzi wynika, że
    po prostu żydzi źle podeszli do sprawy - co prawda dobrze, że się z
    niemcami nie kopali bo i po co, ale trzeba było pisma do prokuratury
    pisać! Więc nie - napisałeś nie na temat.

    Skoro już ktoś wujka adolfa wywołał i kwestię żydowską, to co sądzisz o
    postawie granatowych policjantów? Oni stali w podobnej sytuacji co nasze
    kulsony - działały na podstawie "prawa" ogłoszonego na obwiszczeniach
    (tweetera nie było), też mieli wątpliwie moralną fuchę, też nie wszyscy
    od początku się na to pisali, też w sumie wykonywali rozkazy i też w
    sumie niczego złego nie robili - tylko żydów w wagony ładowali, a potem
    to już żyd się przed innymi tłumaczył. No i jakby odmówili to zjebka.
    Może to też spoko goście byli i jakbyś 0,7 z takim zrobił to by się
    okazało, ze w sumie fajny gość i nie ma się co czepiać, bo on tylko
    służbowo jest szmatą?

    --
    Shrek

  • 288. Data: 2021-01-23 11:34:59
    Od: Kviat

    > Zaprzeć się więc, dać się aresztować i walczyć po sądach z każdym takim
    > misiem?

    A nie? Dzięki takim ludziom miałeś możliwość przez chwilę cieszyć się
    demokratycznym państwem, które przyjęto nawet do UE.

    > W czym będzie to skuteczniejsze od niekopania się z tym koniem i
    > złożeniem na niego skargi post factum?

    W czym będzie skuteczniejsze możesz sprawdzić w podręcznikach historii.
    Myślisz, że gdyby się z koniem nie kopali i słali skargi, to by coś
    zmieniło?
    Ludzie słali skargi nawet do samego Stalina. Były skuteczniejsze?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 289. Data: 2021-01-23 12:22:05
    Od: Kviat

    > I pójście na konfrontacje z krawężnikiem i trafienie do aresztu uzdrowi
    > sytuację?

    A potulne wykonywanie absurdalnych poleceń uzdrowi?

    > Przecież sam napisałem, że należy nagrywac i rozpowszechniać. Natomiast
    > stawianie tego bałwana wbrew kulsonowi

    Jak wbrew kulsonowi? Skąd taki pomysł, że to wbrew kulsonowi?
    Kuslon poczuł się osobiście dotknięty bałwankiem? To powinien zgłosić
    się do psychiatry, a nie pilnować porządku na ulicy.
    Jakby obywatel potulnie posłuchał kulsona, to jedyne co byłoby do
    opublikowania to to, że obywatel potulnie wykonuje polecenia kulsona. O
    to chodzi w tym nagrywaniu i niekopaniu się z koniem? Czemu miałoby
    służyć takie nagranie potulnego obywatela czapkującego przed panem władzą?

    To co piszesz, to odwrócenie pojęć. To kulson wbrew prawu przypierdolił
    się do obywatela o bałwanka, a nie odwrotnie, że to obywatel postawił
    bałwanka wbrew kulsonowi.

    > w imię obrony prawa jest MZ bez
    > większego sensu

    Drogą formalną, to sobie możesz bronić prawa w państwie prawa.
    W takim państwie, w którym prawo nie działa, jest właśnie bez większego
    sensu. Do kogo chcesz pisać skargę na kulsona, który bezmyślnie wykonuje
    niezgodne z prawem rozkazy? Do jego przełożonego, który mu taki rozkaz
    wydał? Do prokuratora, którego trzy dni później wyślą w delegację 300 km
    dalej, bo zechciał się sprawą zainteresować?

    > i jeśli się do tego nawołuje to powinno się też w imię
    > wyższych idei składać zawiadomienia, aby pokazać również drogą formalną,
    > że problem istnieje.

    Nadal nie rozumiesz, że obywatele już się zorientowali, że droga
    formalna przestała działać i nie ma większego sensu. Bo chyba nie
    sądzisz, że ludzie nie pisali skarg, zaczynając od skarg na to co
    pislamscy fundamentaliści odjebali z publiczną TV (skargi drogą formalną
    coś zmieniły?), a skończywszy na skargach o bierność wymiaru
    sprawiedliwości w pociąganiu do odpowiedzialności hierarchów kościelnych
    kryjących pedofilów. Pomogły? Coś się zmieniło?
    Droga formalna działa w państwie prawa.
    Oni mają wyjebane na drogę formalną. W najlepszym przypadku skargę
    zignorują albo zamiotą, a w najgorszym zgnoją obywatela, który skargę
    wysłał. To już lepiej postawić się kulsonowi i sprawę nagłośnić, skoro i
    tak obywatel mam mieć przejebane. A jak się obywatel nie postawi i
    potulnie stuli uszy, to za kilka chwil będzie miał przejebane jeszcze
    bardziej. Są na to dowody w podręcznikach historii.

    Powinieneś być wdzięczny losowi, że istnieją jeszcze ludzie, którzy mają
    odwagę postawić się bezmyślnemu kulsonowi na ulicy.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 290. Data: 2021-01-23 12:52:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nie, że kulson wierzy, że np. powinien mówić jak mu szef nakazał i że
    > może coś w tym jest. W końcu to nie jest nie do wyobrażenie, że ktoś ten
    > ebany pomnik zechce uszkodzić. To jest nawet bardzo prawdopodobne.

    To jest obiekt wojskowy, a nie pomnik! Zapomniałeś? Moze mają tam jakąś
    wyrzutnię rakiet ukrytą, albo skomplikowaną aparature nasłuchową. :-)

    --
    Robert Tomasik