  • 11. Data: 2006-06-20 08:39:44
    Temat: Re: JEST TARYFIKATOR MANDATÓW CZY NIE????
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    castrol <j...@w...wp.pl> napisał:

    > cholernie zdrowe podejscie uczniow [..]
    > jak najbardziej za te bledy obnizala ocene. [..]
    > wejsdz chociaz na www.pwn.pl
    Przyganiał kocioł garnkowi ;-D
    BTW nie pomyliłeś grupy ?

    --
    Artur Golański

  • 12. Data: 2006-06-20 21:30:34
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Artur Golanski napisał(a):

    > Przyganiał kocioł garnkowi ;-D
    > BTW nie pomyliłeś grupy ?

    Ehh, dwa klawisze sie wcisnely i zapomnialem o "od" a ty sie od razu
    czepiasz :P

    Chodzilo mi raczej o caloksztalt - ja sie dysleksja nie zaslaniam, malo
    tego - kiedys bledow nie robilem w ogole ale przez net ten stan sie
    pogarsza :(

    Grup nie pomylilem, wiem ze temat zszedl na boczny tor wiec EOT z mojej

    Jacek

  • 13. Data: 2006-06-20 21:58:26
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    NORT <hinka[USUN_TO]@wp.pl> napisał(a):

    > to chyba ty jesteś uposledzony
    > to że ktoś ma dyslekcję .....

    Dysleksja to rodzaj upośledzenia umysłowego, spowodowanego zaburzeniami
    funkcji poznawczych. Jak sama nazwa zresztą wskazuje.

    Notabene - zawsze mnie dziwi, że ktoś woli powiedzieć "jestem uposledzony
    umysłowo", niz "jestem leniwy i nie chciało mi się nauczyć"...

  • 14. Data: 2006-06-21 09:11:22
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    castrol <j...@w...wp.pl> napisał:

    >Ehh, dwa klawisze sie wcisnely i zapomnialem o "od"
    Tylko ? To przyjrzyjmy się reszcie:
    <nauczycielka od polskiego>
    nauczycielka "czego", a nie "od czego"
    <we wszelkiej masci slownikow> -> "słownikach"

    <To wejsdz chociaz na www.pwn.pl>
    Może "otwórz, zajrzyj, przeczytaj", ale nie 'wejdź'.
    O składni i szyku zdań nie wspominam :-)

    >a ty sie od razu czepiasz :P
    To ty się czepiłeś autora listu, choć nie potrafiłeś udzielić mu
    odpowiedzi na pytanie.

    --
    Artur Golański