  • 1. Data: 2005-10-31 13:53:25
    Temat: JAKĄ MOC PRAWNĄ MAJĄ ORZECZENIA SN
    Od: GM<m...@p...fm>

    CZY SAMO POWOŁANIE SIĘ NA ORZECZENIE SĄDU NAJWYŻSZEGO MA MOC
    PRAWNĄ?
    KONKRETNIE:
    MAM DZIAŁKE ZE SŁUPEM ENERGETYCZNYM ORAZ Z PRZEBIEGAJACĄ LINIĄ
    WYSOKIEGO NAPIĘCIA. NAPISAŁEM DO ENERGETYKI ŻE ŻĄDAM WYKUPIENIA
    TERENU POD SŁUPEM ORAZ POD LINIĄ PONIEWAŻ JEST TO TEREN
    PRZEZNACZONY POD BUDOWNICTWO JEDNORODZINNE A STOJĄCY TAM SŁUP
    UNIEMOŻLIWIA MI PODZIELENIA TERENU NA MNIEJSZE DZIALKI I SPRZEDANIA
    GO. NA CO PTRZYMAŁEM ODPOWIEDZ ŻE "POSADOWIENIE URZĄDZEŃ
    NASTĄPIŁO W TRYBIE SZCZEGÓLNEGO SPOSOBU WYWŁASZCZENIA
    NIERUCHOMOŚCI PRZEWIDZIANEGO W ART.35 USTAWY Z DNIA 12.03.58R"
    W ZWIĄZKU Z TYM ENERGETYKA NIE WIDZI MOŻLIWOŚCI WYKUPU
    NIERUCHOMOŚCI
    W PISMACH DO ENERGETYKI POWOŁYWAŁEM SIĘ NA LICZNE ORZECZENIA SĄDU
    NAJWYŻSZEGO W PODOBNYCH SPRAWACH BEZSKUTECZNIE JEDNAK.
    JAK WYMÓDZ NA ENERGETYCE WYKUP NIERUCHOMOŚCI???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-10-31 14:03:13
    Temat: Re: JAKĄ MOC PRAWNĄ MAJĄ ORZECZENIA SN
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "GM" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > JAK WYMÓDZ NA ENERGETYCE WYKUP NIERUCHOMOŚCI???

    A jak wymóc, by na usenecie nie pisali analfabeci (wymódz) nie znajacy
    netykiety (darcie sie na całą mordę wersalikami)?
    Wyjdz, zamknij drzwi z 2 strony i przeczytaj netykiete. Jak sie nauczysz,
    mozesz wrócic. I zapytac ponownie - szeptem a nie wrzeszczac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-10-31 16:38:27
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "GM" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > CZY SAMO POWOŁANIE SIĘ NA ORZECZENIE SĄDU NAJWYŻSZEGO MA MOC
    > PRAWNĄ?

    Nie