  • 1. Data: 2005-10-31 14:47:20
    Temat: Fajerwerki - Zapytanie
    Od: "MariolaK" <m...@w...pl>

    Witam,

    Prowadzę sklep komputerowy i mam troche wolnej przestrzeni i chcialabym
    wpakowac na grudzien do sklepu sprzedaz fajerwerków. Czy musze miec na to
    jakies specjalne zezwolenia ?? Jesli tak to jakie ??

    Czy mogę także dodatkowo wystawić się z fajerwerkami na bazarze pod namiotem
    ??

    Dziekuje za wszelką pomoc

    Mariola

  • 2. Data: 2005-10-31 15:33:58
    Temat: Re: Fajerwerki - Zapytanie
    Od: "Darth Vader" <k...@i...pl>

> [...]
    > jakies specjalne zezwolenia ?? Jesli tak to jakie ??
    >
    > Czy mogę także dodatkowo wystawić się z fajerwerkami na bazarze pod

    Ja także dołączam się do pytania ;-)

  • 3. Data: 2005-11-01 21:54:09
    Od: "Łukasz Miłosz Gromolak [wroc]" <l...@g...com>

    > Prowadzę sklep komputerowy i mam troche wolnej przestrzeni i chcialabym
    > wpakowac na grudzien do sklepu sprzedaz fajerwerków. Czy musze miec na..

    Uwazaj stary, zeby Ci nie rozsadzilo tych kompow :-).