  • 1. Data: 2005-10-31 10:06:33
    Temat: Zakup sprzętu komputerowego
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Heyah, chce kupić sprzęt komputerowy (laptopa) od prywtnej sooby
    (używanego). Czy w tej sytuacji przysługują mi pewne prawa konsumenckie
    (np. niezgodność towaru z umową)?

    Co powinno się zawrzeć w umowie K-S? Kto płaci PCC, konfigurację, wady w
    momencie K-S, przedmiot K-S, dane osób, to tyle wymyśliłem :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 2. Data: 2005-10-31 10:12:19
    Temat: Re: Zakup sprzętu komputerowego
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kocureq napisał(a):

    > Heyah, chce kupić sprzęt komputerowy (laptopa) od prywtnej sooby
    > (używanego). Czy w tej sytuacji przysługują mi pewne prawa konsumenckie
    > (np. niezgodność towaru z umową)?

    Nie. Tu masz opis problemu: http://tinyurl.com/ch8sg

    j.

  • 3. Data: 2005-10-31 12:12:36
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Heyah, chce kupić sprzęt komputerowy (laptopa) od prywtnej sooby
    > (używanego). Czy w tej sytuacji przysługują mi pewne prawa konsumenckie
    > (np. niezgodność towaru z umową)?

    Plusgsm, nie przysluguja ci :)

    > Co powinno się zawrzeć w umowie K-S? Kto płaci PCC, konfigurację, wady w
    > momencie K-S, przedmiot K-S, dane osób, to tyle wymyśliłem :)

    PCC trzeba sie umowic w umowie, poszukaj wzoru takie umowy w sieci, napewno
    cos znajdziesz