    From: Piotr <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: JAK WYMELDOWAĆ NIEOBECNEGO OD LAT SYNA?
    Date: Fri, 25 Mar 2005 18:53:01 +0100
    Sender: z...@a...pl@lodz42.vline.pl

    Witam
    Proszę o pomoc w następujacej kwestii.
    Kupuje dom z działka . Włascicielami domu jest starsze małżeństwo, wszystko
    jest juz na etapie finalizowania...aż tu nagle okazuje sie że w domu jest
    jeszcze zameldowany syn właścieli z którym nie maja kontaktu od ponad 10
    lat.NIe wiadomo gdzie się znajduje - kilka lat temu siedział w więzieniu,
    być może jest za granicą...

    Właścielaka załatwia sprawę wymaledowania...jednak według urzedów może to
    potrawac do 3 miesięcy.
    PYTANIE: Czy ktos zetknał się z taka sytuacja i wie jak technicznie
    doprowadzić do wymeldowania syna w mozliwie ekspresowym terminie.?

    BNardzo prosze o pomoc, zalezy mi na finalizowaniu transakcji, w tym
    momencie jestem zupełnie zblokowanany.
    Moge jedynie kupic dom z zameldowanym mieszkańcem w promocji..a tego
    chciałbym uniknać.

    Pozdrawiam

    gg: 1776611
    d...@p...fm